Er løbet ind i flere som holder på at Google er bedre til at indeksere sider med tableless design. Bla. fordi at man kan få links og tekst op i toppen af dokumentet. Har de noget at have det i?
|
Det kan Matt Cutts svare på:
Det kan Matt Cutts svare på: |
Nope, det er ren religion - og nu bliver jeg så nakkeskudt af "CSS nørderne", men du kan sagtens placerer din tekst øverst i koden selvom du bruger tabeller.
|
Det kan du ikke mene, CSS er helt klart det bedste, altid, EVER!! Ej spøg til side, hvis jeg skulle satse på hvad var bedst ville jeg sige CSS men det beviser det lille film klip, ikke er rigtigt |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
CSS er altid at foretrække grundet kompatibiltet - men jeg kender mange table baserede sites, der outranker alt og alle. Det er forkert at sige, at tables ikke dur - men kan du vælge: Vælg CSS. |
Hej Jeg vil lige godt starte med at understrege CSS kan godt bruges med tabeller Da jeg selv kun brugte tabeller husker jeg engang en fra et anden forum som gjorde mig opmærksom på mine tabeller, han havde gjort sig ulejligheden med at tælle alle dem jeg havde fået bixet ind i hinanden, 63 stk på forsiden! Jeg kan kun siger der er forskel på overskueligheden om du har 50 div' s eller 50 tabeller så for din egen skyld lær div !
TV2 og DR behøves heller ikke bruge SEO eller gør de ? /allan |
Det kunne de nu sagtens - men hvorfor nævner du dem? |
Jeg er nok ikke uenig med dig. Jeg har selv oplevet det samme som dig og overvejer at skifte til tableless design, men det er rart at vide at jeg kan fortsætte med søgeoptimeringen uden at være tvunget til at skifte det hele ud her og nu. Desværre er der mange "kloge hoveder" inden for SEO. Desværre nok fordi at der ikke findes en færdig facitliste. |
Hmm kræver en lang forklaring men lad mig forsøge at gøre det kort og forståeligt, så må du rive hovedet af mig hvis jeg ikke er tydeligt nok Jeg mener bare sider som TV2 DR osv kan tillade sige meget mere når vi snakker SEO, i min verden er de selvskrevet til top placeringer. Nu næver du ikke nogle konkrete sider, så det var nok mere for at få nogle frem jeg nævnte de andre
/allan |
Det er da kun godt så har vi andre kloge hoveder nogen at lære noget af En stor ros til Thomas som fik mig til at tænke både i øst vest nord og syd i stedet for kun i det mørke nord /allan |