Hej med Jer. |
Hej Gizza
Vi kan løfte denne opgave, der er allerede Drupal funktioner nok til at sætte et community site sammen, dog er det ikke muligt at give pris gætte på, hvad det kræver, indtil at vi har dit design,(færdigt) samt en projekt beskrivelse der er 98%. Fra erfaring some projekt leder i fire år, hvor vi lavede flere mommunity sites, ved jeg at sådanne projekter indeholder en lille smule scrum.
Der kommer åhh, jeg skal bare lige havde denne søgning med, jeg skal bare lige ændre lidt på designet. Jeg mener heller ikke at det er sundt, at havde en programmår på en opgave, som hurtigt strækker sig over flere hundred timers arbejde, derfor bruger vi helst to der arbejder sammen på en opgave af et omfang som et community site har. Derved fremskyndes færdiggørelsen og kunden venter ikke alt for længe.
Vi har erfaringen, vi har programmørne til at løfte din opgave, så jeg hører gerne fra dig, specialt vil jeg gerne se dit design og projekt beskrivelse, har du kun begyndelse og ikke det fulde koncept, så kan opgaven kun løses på time pris.
Hilsen Michael
michael@outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.com