Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside baseret på Drupal - Music community

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej med Jer.

FØR I BOMBER MIG MED TILBUD SÅ LÆS VENLIGST MINE KRAV!!!

Jeg skal bruge en som kan lave et community site baseret på drupal.

Jeg har selv arbejdet med CMS'er, hjemmesider osv over 6år så er godt inde på det marked og forstår udmærket godt det "sprog"

Jeg har dog ikke arbejdet tilstrækkeligt med drupal, og som det ser ud for mig i disse tider må jeg outsource denne opgave til en som allerede har erfaring med drupal og dets komponenter.

Siden skal indeholde de gængse funktioner som man ser idag på et community site og så lidt mere til.

Musik og video skal kunne uploades og vises. Primært musik/lyd. Der skal være kategorier osv og RSS feeds.

Det skal siges at alle moduler allerede findes og der IKKE skal skræddersyes. Du skal bare finde ud af hvilke som passer til mit behov, samt have styr på "views" "taxonomy".

Man skal kunne kommentere hvert upload, dvs f.eks en musikfil.

Igen der findes moduler til det formål...  Problemet er bare at jeg ikke gider at bruge tid på at lære hvordan de forskellige moduler arbejder sammen. Er al for optaget så det må en drupal-ekspert klare :)

Nu findes der andre alternativer som har det out-of-the-box, men jeg leder efter en baseret på drupal og via taxonomy og views evt. Så kom ikke med andre muligheder :)

Jeg har en PSD fil (designet) som skal tilpasses siden efterfølgende dog vil det blive gjort af en 3.person

har du arbejdet med drupal før så er denne opgave piece of cake for dig, da du ved hvor skal du skal starte og slutte.

Flere detaljer og kravs specifikation kan klares via PM.

Send gerne tilbud på hvor vi ligger i verden og alle vil få et svar.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 06:58

Hej Gizza

Vi kan løfte denne opgave, der er allerede Drupal funktioner nok til at sætte et community site sammen, dog er det ikke muligt at give pris gætte på, hvad det kræver, indtil at vi har dit design,(færdigt) samt en projekt beskrivelse der er 98%. Fra erfaring some projekt leder i fire år, hvor vi lavede flere mommunity sites, ved jeg at sådanne projekter indeholder en lille smule scrum.

Der kommer åhh, jeg skal bare lige havde denne søgning med, jeg skal bare lige ændre lidt på designet. Jeg mener heller ikke at det er sundt, at havde en programmår på en opgave, som hurtigt strækker sig over flere hundred timers arbejde, derfor bruger vi helst to der arbejder sammen på en opgave af et omfang som et community site har. Derved fremskyndes færdiggørelsen og kunden venter ikke alt for længe.

Vi har erfaringen, vi har programmørne til at løfte din opgave, så jeg hører gerne fra dig, specialt vil jeg gerne se dit design og projekt beskrivelse, har du kun begyndelse og ikke det fulde koncept, så kan opgaven kun løses på time pris.

Hilsen Michael

michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:03

Hej Gizza

Din opgave kan løses, vi menre at for at fremme den skal den to programmør på, fra det du skriver vil den være scrum baseret.

Derfor før r du giver den ud sikre dig at både design og projekt beskrivelse er færdig,

Vi kan løse denne.

jeg kan kontaktes på

michael@outsource-it-to-thailand.dk

Hilsen Michael

www.outsource-it-to-thailand.com

Tilmeldt 22. Sep 08
Skrevet kl. 14:02

Hej Micheal

Tak for din reply.
Jeg vender straks tilbage til dig inden for 3 dage med en detaljeret specifikation af mine behov og krav.

Til Jer andre: Jeg er åben for flere bud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Hej Gizzza,

Den opgave kan vi klare.

Kontakt mig på web@dhbiz.dk eller 23 29 70 35

Venlig hilsen
Daniel Horn 

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:05

Hej Gizza

Bellcom har mulighed for at hjælpe dig med ovenstående.

Vi har nogle dygtige eksperter i Drupal hos Bellcom der kan være dig behjælpelige, samt hjælpe med at få de moduler der passer dig bedst.

For at kunne komme nærmere ind på priser, vil vi meget gerne modtage en specificeret kravspec fra dig.

Du kan fremsende det på nedenstående mail

Jeg ser frem til at høre fra dig.

God dag

Med Venlig Hilsen

Gitte Maul
Bellcom Open Source ApS
Mobil: 28308448
Email: gem@bellcom.dk

Tilmeldt 22. Sep 08
Skrevet kl. 14:12

Tak for alle Jeres repy.

Jeg har endnu ikke fundet denne rette til opgaven, så er stadig åben for bud.

Bemærk:
Det er et krav at have arbejdet med drupal grundigt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)