Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastikkort til danmarks bedste pris! 999 kr for 1000 stk med tryk på begge sider!

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Janus Lindau:
De er lavet i hård PVC, ligesom nærmest alle plastkort bliver lavet i nu om dage.

ohh...

Hov der mangler lige resten...

ohh... kan man trykke dem på andre plasttyper? Vi lider nærmest af PVC forskrækkelse :-D

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:02

desværre ikke.

Problemet er at vi kører disse kort i puljer af mange forskellige kort, det vil sige der er måske 30-60 forskellige kort på en trykplade og de bliver så alle trykt på plastikken også kører der 500 eller 1000 plastik plader igennem trykken med det samme tryk på.

Derudover bliver pladerne købt ind i stor stil - derfor vi kan gøre det til den lave pris.

Hvis du er interesseret i kort i anden plastik, så prøv evt. mediamouse, jeg ved ikke om de har UV udstyret til at offset trykke på plastik, men det er nok det nærmeste jeg kan give dig på en kontakt der kan lave det. Kender desværre ikke nogen som laver disse plastikkort i puljetryk med andet end PVC, så du skal nok desværre regne med en noget højere pris.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Derudover håber jeg ikke du alt for meget PVC forskrækkelse for så skal du vist smide dit betalingskort, kreditkort, sygesikringbevis og kørekort (hvis du har et af de nye) med mere ud Smile

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:10

Janus Lindau:

desværre ikke.

Problemet er at vi kører disse kort i puljer af mange forskellige kort, det vil sige der er måske 30-60 forskellige kort på en trykplade og de bliver så alle trykt på plastikken også kører der 500 eller 1000 plastik plader igennem trykken med det samme tryk på.

Derudover bliver pladerne købt ind i stor stil - derfor vi kan gøre det til den lave pris.

Hvis du er interesseret i kort i anden plastik, så prøv evt. mediamouse, jeg ved ikke om de har UV udstyret til at offset trykke på plastik, men det er nok det nærmeste jeg kan give dig på en kontakt der kan lave det. Kender desværre ikke nogen som laver disse plastikkort i puljetryk med andet end PVC, så du skal nok desværre regne med en noget højere pris.

Tak skal du have Janus - det er nok også bare os. Men det er et konge tilbud du kommer med.

Du skal lige have ros for dit indlæg - top professionelt svar - det er god karma.

Vil helt sikkert give dig et kald næste gange vi skal have udarbejdet noget reklame tryk.

/Søren

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:13

Janus Lindau:

Derudover håber jeg ikke du alt for meget PVC forskrækkelse for så skal du vist smide dit betalingskort, kreditkort, sygesikringbevis og kørekort (hvis du har et af de nye) med mere ud Smile

Jeps eller vores afløbsrør osv. :-)

Vi har endda spurgt vores bank om hvorfor de anvender PVC i deres kreditkort og det var der ingen der havde tænkt på.

Desuden har vi et hyr med med at finde 'kreditkort' uden pvc til vores 'Kaffe kredit kort'

Søren

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 20:37

Jeg kom lige i tanke om en producent i udlandet jeg snakkede med for noget tid siden, prøv at sende mig en email på: Janus@lindau.dk, så kan vi lige snakke sammen om hvad det er du præcis skal bruge. Det kan være de kan lave dem, jeg er ikke 100% sikker på de kan levere, men der er en god mulighed. Men prisen bliver højere end disse.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:10

Jeg fanger dig - men først om 14 dage - er på vej ud og se på lidt kaffe :-D

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 07:31

Kaffe & Co:

Jeg fanger dig - men først om 14 dage - er på vej ud og se på lidt kaffe :-D

Du er måske på vej til Odense.  Wink

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 08:21

ohhh Kære Miriam - der var der vist noget jeg har glemt Surprise

Når jeg kommer hjem igen, så skal jeg svinge ind til dig - hele bønner ik? :-D
Men jeg kan ikke huske om det er espresso eller drypkaffe du serverer dine kunder.

Måske du bliver den første der smager vores kaffebønner fra Uganda.
Bønner som vi selv importere dirkete fra en række mindre familie farme - vi glæder os nemlig helt vildt til de ankommer.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 09:16

Hej Søren.

Jo, tak: hele bønner  Smile

Det lyder virkelig spændende med bønner fra mindre farme i Uganda - Hold da op! Jeg glæder mig. Du har forhåbentlig noget information med, som jeg kan sætte op på min maskine. (Og et ordentlig læs visitkort  Big Smile )

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)