Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Chrome ??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer.

Skal jeg tage noget forbehold ved Google Chrome eller kører det helt fint ??

Nogen erfaringer ?

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:04

Hvad mener du?

Altså hvis du er normal internet-bruger, skal du nok bare regne med små fejl ind i mellem, da mange sider kun er udviklet til Internet Explorer og Firefox. Men det er problemer man altid vil støde på hvis man bruger andre browsere. Jeg bruger selv Opera, som er helt fantastisk, og også den klart bedste browser efter min mening.

Hvis du er programmør så skal du vide at Google Chrome er en webkit-browser, ligesom Apple Safari. Det betyder at dine hjemmesider og apps, vil opføre sig ens i Chrome og Safari, med næsten 100% sikkerhed.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:06

Hmm så jeg skal vist bare beholde min nuværende browser..

gider ikke problemer

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:13

Du kunne vel også downloade den og prøve. Så vidt jeg husker er den ikke så dyr i indkøb.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:16

Jeg bruger chrome til alt undtagen netbank. Synes den er bedre end både firefox, Opera og ie.

Det er utroligt få sider, som ikke vises ordentligt eller fungerer ordentligt i chrome. Dog mangler den stadig RSS funktion.

Men download den da og prøve den.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:17

gweb:

Du kunne vel også downloade den og prøve. Så vidt jeg husker er den ikke så dyr i indkøb.

Den er gratis.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 21:18

Rasmus Hoeks:

Den er gratis.

Virkelig? Mon ikke det understreger min pointe?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 22:33

Hej

Hvis du mener med, hvordan den viser hjemmesider er det helt i orden - Chrome bruger WebKit engine som f.eks. Apple's Safari også bruger. Det fungerer perfekt.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 15:40

Elias Sørensen:

Hvis du mener med, hvordan den viser hjemmesider er det helt i orden - Chrome bruger WebKit engine som f.eks. Apple's Safari også bruger.

Ja, det var lige det jeg sagde

Elias Sørensen:

Det fungerer perfekt.

Nej det gør det ikke.

Det er en smagssag om man kan lide chrome eller ej, men at webkit fungerer perfekt er ikke sandt.

Hvis webkit var perfekt, så ville det kunne regne ud om der var fejl i html koden, og så rettede den det selv, så alle browsere tolkede hjemmesiden rigtigt - bare for at give et eksempel.

Jeg bryder mig for eksempel ikke om chrome. Som sagt er jeg til Opera, men det er jo en smagssag.

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:19

Morten Kaltoft:

Nej det gør det ikke.

Det er en smagssag om man kan lide chrome eller ej, men at webkit fungerer perfekt er ikke sandt.

Hvis webkit var perfekt, så ville det kunne regne ud om der var fejl i html koden, og så rettede den det selv, så alle browsere tolkede hjemmesiden rigtigt - bare for at give et eksempel.

Nu sidder jeg på en dejlig MacBook Pro og anvender stort set kun Safari (Firefox bliver brugt en sjælden gang) og jeg har ingen problemer haft med Safari og den måde den renderer ting på.

Så når Safari spiller så godt som den nu gør, så kan jeg ikke forestille mig at Chrome har de store problemer. Nu har jeg kun testet Chrome i sin tid da det først blev frigivet, men det spillede umiddelbart ret godt på den pc jeg testede det på. Især deres javascript kører jo super stærkt grundet deres V8 Engine (skal ikke komme nærmere ind på det tekniske i det Smile), og idag hvor flere og flere sites/applikationer bruger store mængder javascript giver den et ret godt boost i performance.

Og som det er sagt før så er den jo gratis, kan man ikke lide den kan man altid gå tilbage til sin Internet Exploder.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)