Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV-indk�ber s�ges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg arbejder med/for en virksomhed der er ifærd med at oprette nye TV-kanaler til bredbåndsTV i Danmark og, senere, hele verden. Egentlig går det hele godt, teknikken virker og vi har gode folk på alle posterne.

MEN... vores indkøb af rettigheder til serier er begyndt at trække ud, og nogle volder sågar problemer. Jeg er derfor nysgerrig efter om der er nogle derude med erfaring i at forhandle senderettigheder til TV-serier hjem? Det er ikke et job-opslag, vi søger mere efter en underleverandør af TV-serierettigheder. Til gengæld vil en dygtig underleverandør kunne se frem til masser af arbejde.

Hvis du/I ikke ønsker at svare offentligt, kan en mail evt. sendes til henrik @ animeonly.tv (bare fjern mellemrummene).
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:56
Jeg vil lige beklage at alle de tre danske bogstaver i ovenstaaende er blevet totalsmadret. Forummet nægter at acceptere de tre danske bogstaver fra min side af.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:16
Forum''et har det ikke så godt med ÆØÅ fordi charset ikke er defineret, så vidt jeg kan forstå på Martin vil der dog blive kigget på det.

Min erfaring er dog at hvis man lader være med at bruge quote og kladde funktionen så forholdes ÆØÅ intakte, så hvis det er fordi du har trykket kladde før du sendte kan det være det er årsagen, og du ved ikke at gøre det i fremtiden kan undgå problemet :)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)