Har en kæmpe nød, som jeg ikke selv kan knække og håber nogen kan hjælpe. Når jeg ser på min tekst på Reklamemusik.dk i henholdsvis firefox og explorer, er der kæmpe forskel.
I styresystemet er teksten skrevet i én skrifttype og én str. men vises som sagt helt forskelligt på de 2 browsere. Har prøvet uden held, om jeg kunne ændre udseendet i firefox =den grimme tekst.
Er der nogen der kan fortælle mig om i ser det samme som mig? eller om det er min firefox der er instillet forkert??
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Kan lige oplyse at jeg har Dandomaine, og kan via shoppen ændre i str. Hvis jeg fjerner x- bliver skriften jo bare til small, hvilket kan ses i Explorer, og det er problemet. Ændre jeg noget i kilde koden, sker den samme ændrig på begge browsere, så fejlen/ændringerne er proportional..
Problemet er jo, at det hele ser fint ud i Explorer, men skidt ud i Firefox.. WHY??
Det største problem var, at jeg havde skrevet kladen til teksten i Word for derefter at kopierer det ind i Dandomain. I word havde jeg gjort noget at teksten fed, og da jeg kopierede teksten ind i en alm. tekst boks frem for kilde tekst, ja så gik der båndsalat i det..
Har ligeledes rettede nogle små html koder for fed skrift, så de er sat ind i selve kilde teksten, og wupti nu ser det fint ud..
Tak for hjælpen..