Lidt synd at værten ødelægger det ved ik at have styr på info og fakta...
Men et eller andet sted, så forstår man jo heller ik at folk kan købe et produkt til no money, og så forventer det bedste af det bedste... Pris og kvalitet følges oftes ad...
Lidt synd at værten ødelægger det ved ik at have styr på info og fakta...
Ja - eller ville have styr på det!
Men dumt at lyve om data som er offentligt tilgængelige.... Det kunne være den unge mand skulle tage et pressekursus.
Henrik
Enig men han kunne vel i realiteten godt være direktør i Holding selskabet, men intet have med det underliggende selskab at gøre. Eller tager jeg helt fejl?
Enig men han kunne vel i realiteten godt være direktør i Holding selskabet, men intet have med det underliggende selskab at gøre. Eller tager jeg helt fejl?
Det kan i princippet ske, men da regnskabet skal konsolideres op i Holding må det formodes at han bør have indsigt i hvad der sker i drift.
Det kan i princippet ske, men da regnskabet skal konsolideres op i Holding må det formodes at han bør have indsigt i hvad der sker i drift.
Henrik
Selvfølgelig, men så ser han kun tallene, men han tager ik beslutningen i underselskabet, som det var værten forsøgte at få frem...
Synes stadig Kontant ofte griber tingene forkert an, og udstiller de forkerte ting i Tv... Hvorfor ik fokusere på hvordan det kunne gå galt, fremfor om en person er direktør i det ene eller andet selskab? Sådan noget som kreditkortbetaling bliver slet ik omtalt... Ej heller hvordan man kunne gardere sig mod svindelfirmaer eller hvordan folk kan forvente at få guld og grønne skove til en femmer...
Nu bliver jeg nok skudt for generalisering og uden at kende personerne og kun gaa ud fra hvad jeg høre i TV og kan finde paa Google. Men for mig er de et typisk eksempel paa et par "unger" der bare skal tjene nogen $ uden at kunne noget / Vil noget. De vil bare gerne kalde sig for forretningsmænd og direktøre i vennekredsen og være høje i hatten paa cafen, men reelt er de bare fubmager.
"Hvasaa bromand skal vi ikke tage røven paa nogen folk og tjene nogen moneter, saa smider vi et par jakkesæt paa os og kalder os for forretningsmænd/direktøre. Gaar den saa gaar den"
Fandens smarte i hatten.
Ved at det er generalisering eller hva du vil kalde det men det er lige saadan jeg ser det.