Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænet Webshopguide.dk sælges

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

et to år gammelt domæne ranker hurtigere i google end et nystartet, derfor interessen herfra!!

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:23

Frank Hellerup Madsen:

Og uanset hvem der har vundet, kan taberen af auktionen glæde sig over, at man kan spare en lille plovmand, hvis man lægger hovedet en smule i blød og napper et domæne med nogenlunde samme mening, som ikke er registreret endnu. Foruden navnet er der jo ingen gevinster ved at registrere netop webshopguide.dk (backlinks, indhold, trafik eller noget).

Det skulle nok være muligt at finde et andet glimrende domænenavn, så god fornøjelse med den kreative tænkning.

Det er nappet så hurtigt jeg så denne her tråd:)

Selvfølgelig er det ikke det økonomi bedste valg at købe et domæne uden noget på, men hva satan. man lever en gang og jeg syntes navnet passer til mit koncept:)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:25

TomClausen:

et to år gammelt domæne ranker hurtigere i google end et nystartet, derfor interessen herfra!!

Tom,

Prøv at skrive site:webshopguide.dk i Googles søgefelt. Domænet er ikke indekseret og derfor ikke to år gammelt i Googles øjne..

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:27

Det er jo ligegyldigt? Jeg har fået flere sider op på google, indekseret og rankeret på gode sætninger og ord på side 1 inden for 2 uger. Så det er ligegyldigt for mit vedkommende ihvertfal:)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 22:59

Frank Hellerup Madsen:

TomClausen:

Tom,

Prøv at skrive site:webshopguide.dk i Googles søgefelt. Domænet er ikke indekseret og derfor ikke to år gammelt i Googles øjne..

har forstået at det er oprettelsesdatoen der gælder og ikke om det er indekseret, vil overlade det til evt. eksperter at vurdere endeligt

Heldigvis er det nemt at rangere hurtigt på keywords i DK, sammenlignet med .com domæner med meget konkurrence keywords

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05

TomClausen:

Frank Hellerup Madsen:

TomClausen:

Tom,

har forstået at det er oprettelsesdatoen der gælder og ikke om det er indekseret, vil overlade det til evt. eksperter at vurdere endeligt

Heldigvis er det nemt at rangere hurtigt på keywords i DK, sammenlignet med .com domæner med meget konkurrence keywords

Uden at være helt sikker, så tror jeg at det er når det er indekseret af google, og ikke når domænet er oprettet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:03

Hej!

Tak til alle de, der budte med.

Jeg bliver nødt til at følge Amino-uret, da jeg var forhindret i at følge med live. Og der vandt brugeren Bautik.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)