Menscare har alt inden for plejreprodukter til mænd i alle aldre. Gavekortet kan bruges til alle produkter på siden, og fragt skal medregnes som en Vare.
Startpris: 1,- Auktionen slutter: Torsdag den 3. September 2009 kl. 12:00
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
bare lige for en god ordens skyld (og for en anden gang), så er der lige en lille moms detalje. 25% moms er kun når man ligger til. Det er 20 % moms når du skal trække fra Simon. (eller tastefejl ;))
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Der vil løbende blive trukket lod om de vunde effekter på Nielco IT's Facebook side, når medlemsantallet har rundet 100 personer.
Vi er tæt på målet, og lodtrækningen sker derfor snart.