Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere /Investorer søges til spændende opgave!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Vi søger Partnere /Investorer  til spændende opgave.

Vi har skrevet forretningsplaner til 4 forskellige restaurant kæder (franchise) og søger partnere, Investorer til at hjælpe os gøre det til virkelighed.

Koncepterne er bygget på forskellige temaer og oplevelsesøkonomikonceptet helt fra ”kaffe isbar” til fastfood, til ”gourmet fiskerestaurant”.

Vi vil lancere et til to prøvesteder i hvert koncept og køre dem for to år inden vi gør i gang med at sælge franchise.

Vi har et stærkt team og rigtig gode rådgivere.

Det første sted bliver åbnet i løbet af de næste 4 måneder.

Stederne er designet efter undersøgelse af markedet og koncepterne valgt udefra både eventuelle kunders ønsker og trend, både her i Danmark og udlandet. Etableringsbudget ligger mellem 0,9 – 1,5 million for vores demomodeller. Vore mål er at i hvert fald 3 af koncepterne bliver succes i Europa og i hvert fald 1 koncept bliver succes Internationalt.

Dette er en lang proces og søger vi partnere/investorer som har lyst til at høre mere og vil muligvis være med til længere tid.

Vores ambitioner er godt nok store men vi bor jo i en stor verden med masser af muligheder.

Ønsker i mere info er i velkommen at kontakte mig på min e-mail.

Mvh. Magnus G.

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:44
Jeg kan se at rigtig mange har kigget men at det ikke frister.

Hører gerne jeres kritik.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:33

Dato: 17-09-2006 22:43:35 Forfatter: Magnus G.

Jeg kan se at rigtig mange har kigget men at det ikke frister.

Hører gerne jeres kritik.

For mit vedkommende handler det om, at overskriften var interessant nok til, at jeg lige måtte kigge, men at opgaven ligger langt uden for noget, som jeg har forstand på.

mvh Hans

Fra Hobro
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:48
Det samme her, jeg ved heller ikke tilstækkelig om området, desuden ville jeg heller ikke kunne rejse den pågældende kapital du skriver om - så man kan sige at det ikke er helt så relavant for mig.

Mvh Thoft

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)