Hej med jer! Jeg (kommunikationskonsulent og jurist) har sammen med en grafiker startet et projekt, hvor vi henvender os primært til advokater, som vi gerne vil hjælpe med at kommunikere mere og bedre
Vi har lavet en brochure o.l. og har hjemmeside oppe at køre. Planen var egentlig, at vi så ville sende disse brochurer ud og følge op med telefonopringninger. Men det fungerer ikke så godt. Dels er det for tidskrævende for os, og dels kaster det ikke nok af sig. Vi er måske (sikkert) bare ikke gode til den slags. Men hvad gør vi så? Er der nogen som kender gode måder at afsætte den slags ydelser på?
Mange hilsner
Lene
|
Det er et interessant projekt, for jeg tror helt sikkert at mange advokater kunne få flere kunder i butikken ved at skilte lidt mere med hvad man kan bruge dem til.
Jeg tænker primært på advokater i forbindelse med problemer/konflikter som skal løses, men der er jo sikkert 1000 andre ting jeg vil kunne bruge en advokat til. Der er sikkert mange derude der er lige så uvidende som jeg
Umiddelbart vil jeg sige, at de bedste resultater burde i få ved at ringe ud til potentielle kunder. Ikke for at sælge, men for at aftale et møde hvor I kan præsentere jeres ideer. Hvis ikke I selv har mod på at løfte røret er der selvfølgelig callcentrer der kan hjælpe jer, men giv det en chance selv.
Start evt. med at ringe, hvis kunden er interesseret kan du sende en brochure, og følge op tre dage efter. Så undgår I at bruge alt for mange unødige penge på brochurer og frimærker.
Held og lykke med projektet!
mvh Carsten
PS: Der er flere advokater her på Amino - de må da ha'' en indgangsvinkel til det