|
Tilbyder Surftown ikke Klik&instalere på WP til deres kunder ?
Det gjort de en gang, kan jeg da huske noget om.
Tilbyder Surftown ikke Klik&instalere på WP til deres kunder ? Det gjort de en gang, kan jeg da huske noget om. |
Du kan ringe til mig på 5124 2461 eller sende mig en mail på michael@skalspc.dk i morgen. Så skal jeg nok hjælpe dig :) |
Jo, men det virker sku ikke. Har havt problemer med at at opgradere til det nyeste Wordpress. Så har jeg også havt problemer med at køre billeder ud på bloggen. Så skrev jeg til dem, og de anbefaldede at jeg installerede det manuelt. |
Takker, |
Surftown kører med nogle uheldige indstillinger på deres webhotel i forhold til Wordpress.. og det kræver at du laver lidt fixes for at få tingene til at køre.. Prøv at læs her - http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.udbydere.webhotel/browse_thread/thread/726c8231a6dbe0f4 Der får du et fix til tingene... men det fixer dog stadigvæk ikke problemet med automatisk opdatering af bloggen (hvis man prøver, kan det i værste fald ødelægge bloggen, er sket for mig et par gange).. og det fixer hellere ikke problemet med at du ikke kan bruge fx Nextgen gallery pluginet... Husk også at CHmod dit wp-content/uploads mappe til 777, ellers kan du ikke indsætte billeder.. plus at du ikke må have sat flueben i månedsbaseret katalogisering af billeder - det understøtter surftown ikke... ellers held og lykke med dit surftown webhotel og wordpres :-).. |
Hej Brian, Det er netop det som jeg har prøvet, og det er gået galt flere gange. Nu har de så sagt til mig, at det er bedst hvis jeg installerer det manuelt. Men jeg syntes det er mærkeligt at da de skriver: Med 1-click Toolbox kan du installere WordPress med et enkelt klik via dit kontrolpanel. Selv uden kendskab til programmering er du hurtigt igang og kan bruge energien på at ’blogge’ fremfor besværlige installationer. Og så virker det ikke korrekt aligevel.
Takker, :D |