Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger til serviceydelser og miljøvenlig energi.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

I erkendelse af at jeg er en framragende håndværker og er god teknisk indsigt i mine produkter, men en usansynlig dårlig sælger, søger jeg en sælger der er i stand til at få mine produkter ud til kunderne, som er både private og bygge industri, håndværksmestre, bygningskonsulenter mm.

Salgsarbejdet vil både opsøgende, men også ideer og design til markedting, det værende sig materialer, brochure mm.

Produkterne er bla. termografering, tryprøvning, skimmel og fugttest. I forbendelse med termografering er jeg, i samarbejde med et andet enmandsfirma, igang med at udvikle et nyt koncept / serviceydelse til en snæver industri med et stort potetiale. (det forbliver en offentlig hemmelig lidt endnu, men rette sælger bliver naturligvis informeret herom!)

For min kollega vil der komme salg af varme-vekslere/pumper herunder et helt nyt system, der er betydelig billigere i drift og opsætning end end traditionel jordvarme.

Arbejdsområdet er primært Jylland, men ørene vil kunne komme på tale.

Da vi kke kan sidde stille og tage til takke med det vi har, vil der på sigt, formegentlig komme flere produkter til!

Jeg er på undersøgelses stadiet og aner intet om honoraets størrelse etc.

Håber at hører fra jer.

LG

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Du må gerne sende mig lidt mere information på michael@skalspc.dk

Fra Herning
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvad er det mere du vil vide?  - ikke som at sige - det må være nok det jeg HAR skrevet, men da jeg ikke ved en pind om at sælge, aner jeg simpelt hen ikke hvilke oplysninger jeg skal "fodre" dig med!

Lars

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Guldborg:

Hej Michael

Hvad er det mere du vil vide?  - ikke som at sige - det må være nok det jeg HAR skrevet, men da jeg ikke ved en pind om at sælge, aner jeg simpelt hen ikke hvilke oplysninger jeg skal "fodre" dig med!

Lars

Jamen, f.eks en hjemmeside hvor jeg kan læse lidt om dig og dit firma :) Det ville ihvertfald være en start.

 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Grove:

Lars Guldborg:

Hej Michael

Hvad er det mere du vil vide?  - ikke som at sige - det må være nok det jeg HAR skrevet, men da jeg ikke ved en pind om at sælge, aner jeg simpelt hen ikke hvilke oplysninger jeg skal "fodre" dig med!

Lars

Jamen, f.eks en hjemmeside hvor jeg kan læse lidt om dig og dit firma :) Det ville ihvertfald være en start.

 

 

En disideret hjemmeside for mig og min makker er der ikke lavet endnu (her ligger der også en opgave), men på http://www.iso-test.dk/ og http://www.vandkontrol.dk/ kan du se nogle af ydelserne, de andre tiltag kan jeg ikké offentlig gørre her - endnu!

 

Lars

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Guldborg:

En disideret hjemmeside for mig og min makker er der ikke lavet endnu (her ligger der også en opgave), men på http://www.iso-test.dk/ og http://www.vandkontrol.dk/ kan du se nogle af ydelserne, de andre tiltag kan jeg ikké offentlig gørre her - endnu!

Lars

Jeg tager lige et kig på de sider, og så skal du være velkommen til at kontakte mig når i er lidt længere i processen :)

 

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Jeg vil meget gerne sende dig et CV, men hvor sender jeg det til? Har du en emailadresse?

Med venlig hilsen

Torben Pedersen

tub@stofanet.dk

 

Fra Herning
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mantova:

Hej Lars.

Jeg vil meget gerne sende dig et CV, men hvor sender jeg det til? Har du en emailadresse?

Hej Torben

Jeg har rettet min profil, så nu skulle der være en email-adresse, se i din inbakke!

Lars

Fra Herning
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg / vi har stadig ikke fundet manden / kvinden, der kan hjælpe os med at få solgt vores produkter.

Jeg hører gerne fra andre.

 

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

 

Er der tale om provision, ansættelse eller bare honorar?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)