Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om denne måneds præmie i vores konkurrence?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Når brugerne skriver indlæg i vores debatforum (www.finando.dk), så kan de denne måned vinde bogen "Din Økonomi" fra Børsens Forlag. Bogens værdi udgør 299 kr. og bøgerne går til de 5 brugere, der først skriver 15 indlæg.

Derudover trækker vi lod om 2 abonnementer á 3 måneder på Børsens avis. Her trækker vi lod blandt de 10 personer, der har skrevet flest indlæg i september.

Hvad synes I om ovennævnte præmier? Kan de motivere dig til at skrive indlæg? Har du forslag til andre?

Læs mere om selve konkurrencen på vores site.

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:45

Denne "præmie" ville helt klart motivere en til at skrive indlæg. Ingen tvivl om det.

Held og lykke med sitet :)!  

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:46

hvad hvis brugerne bare spammer forf at få en bog ??

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:50

Den med at skrive 15 indlæg er måske ik den mest hensigtsmæssige... Både fordi den er unfair, da alle ik kan være online når konkurrencen starter, og fordi du bare vil opleve en masse irrelevante indlæg, for at vinde en bog...

Den bør i revurdere...

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 22:50

Synes det er svært at begrænse spam med de krav.. hvad med "Alle brugere som har skrevet min. 15 posts d. x.x"? Og definér hvad et ordentligt indlæg er i reglerne. Bidrager det til debatten eller ej osv.

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 23:20

Tak for den hurtige tilbagemelding. Vi har drøftet situationen med SPAM-indlæg, men samtidig må vi også stole på brugerne. Det kan selvfølgelig virke naivt. Jeg tror helt bestemt, at setup'et bliver ændret mht. konkurrencen, men den nuværende adgang giver vel også en god opmærksomhed omkring sitet/konkurrencen eller hvad synes I?

Endnu engang tak for jeres konstruktive feedback.

Besøg www.finando.dk

... Danmarks nye forum med spørgsmål og svar indenfor netop din økonomi. Har du spørgsmål vedrørende investering, pension, skat, finanskrisen eller den nye skattereform, så besøg www.finando.dk.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:22

Fashion ..... Må jeg låne den ene af dine to bøger?Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:48

Henrik Krogh:

Fashion ..... Må jeg låne den ene af dine to bøger?Big Smile

Haha du må få dem begge Wink
Det ser ud til at Michael herinde fra er godt på vej mod, at sikre sig den første bog...

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 23:59

Haha, ja :) men for at det ikke helt skal være lyv, så er der faktisk nogle okay indlæg og debatter derinde. Man kan sagtens får et par timer til at gå :) Prøv at læs lidt om Løkken Sparekasse.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:05

Michael Grove:

Haha, ja :) men for at det ikke helt skal være lyv, så er der faktisk nogle okay indlæg og debatter derinde. Man kan sagtens får et par timer til at gå :) Prøv at læs lidt om Løkken Sparekasse.

Nu er der vigtigere ting i mit liv end Løkken Sparekasse, som blot er en lille bank der lever på statsstøtte...

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)