Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger: Hvor kan man finde glossy - semiglossy labels til printer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

måske jeg har ramt den forkerte kategori, men så må en venlig sjæl flytte tråden.

 

Jeg jagter labels til selvprint. Jeg står ikke i en situation hvor jeg kan bestille for flere tusinde kroner produktlabels, men har en printer der kan levere varen.. problemet er så at finde de rigtige labels.

 

Min ide var til at starte med en klar label, men efter at have købt mig en pakke af dem, viser det sig, at de er FOR klare.. forstået at teksten forsvinder, da de skal sidde på en lidt mørk baggrund.

 

Nå, men almindelige papirlabels ser simpelthen for amatør agtige ud.. selvom printeren printer dem rigtig godt.. der er ikke noget at gøre, det ser bare plat ud...

 

Der må findes nogle semi-glossy labels et sted, men huleme om jeg kan finde dem..

 

så her håber jeg på godhjertet hjælp fra Amino.. er der nogen herinde der er faldet over disse?

 

Jeg har gravet hos avery men synes ikke jeg kan finde nogle... måske en af jer er faldet over dem?

 

På forhånd tak fordi du tog dig tid til at læse indlægget!

 

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke prøvet dem endnu, men de har et formidabelt udvalg i etikettyper, og papirtyper. Jeg skal selv bruge nogle glossy, ovale etiketter, og dem kan jeg tilsyneladende finde her.

http://www.worldlabel.com/

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

tak skal du ha. de har lige hvad jeg mangler..

men de skriver intet om international shipping..

har dog afsendt dem en email...

 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet hvad du søgte ?

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa nej, det har jeg desværre ikke.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle i denne tråd

Martin, du skriver i dit indlæg at du har en printer der kan levere varen, altså printe på klare labels, hvilken printer er det?

Har du iøvrigt forslag til gode labels printere hører jeg det meget gerne.

Hvis det ikke havde været på mørk baggrund, havde det så været i orden?  Det jeg egentlig efterspørger er om man, med den rigtige printer, selv kan lave det, så det ser lige så prof. ud, som hvis man betalte sig fra at få lavet labels hos et firma.

Og lige til sidst, jeg kan se at I i denne tråd omtaler et amerikansk labelsfirma - ud over dem er Avery så bedste bud på labels?

På forhånd tak for råd og vejledning.

 

 

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

De har hvad du leder efter hos boresko, og hvis de ikke har det bestiller de det hjem

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

jeg fandt et amerikansk selskab der leverer alle mulige labeltyper, og man kan bestille løse ark. Jeg bestilte 15 af en type og 1  af en anden for lige at prøve.. uden problemer.

 

Min printer er en Epson PX800 . Nu det ikke fordi det er en super prof. kæmpe klods som står hos mange firmaer, men den printer virkelig flot, og jeg  har sammenlignet eget udskrift på label med et jeg fik fra et labelfirma, og mit var mindst ligeså flot.

http://www.brownkraftlabels.com/ hed firmaet.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for svar, jeg fandt det jeg søgte

Hav en god weekend

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)