Hey jeg er ung iværksætter, som er igang med at komme ud med noget nyt kildevand. Faktisk er det bare kildevand, som man ser overalt, men jeg har ikke fundet et navn til det. Jeg tænkte på Adams Water i starten, så tænkte jeg på DanWag, men desværre har jeg bruger for andre navne. Nogle der har nogle tip? Mine andre firma'er hedder typisk noget med Adam fx Adams Biler ApS osv
Jeg vil gerne have at det skal lyde dansk, så man ved det er noget Dansk ;)
Edit: Nu skrev jeg det faktisk som en "joke"; men når nu jeg tænker over det, så tror jeg faktisk, at der kunne være et marked for "postevand på flaske".
Så kan du tillade dig at sælge det til halv pris uden, at der er nogen, der bliver sure over, at du løber med en god del af markedet
hvem vil du sælge til? Tror det er en god idé at opbygge en historie omkring dit vand og navnet skal selvfølgelig have en relation. Hvis du vil sælge vand ligesom alle de andre på markedet er du nødt til at gøre det lidt anderledes eller sælge utroligt billigt. En eksempel på en historie er evian som tapper fra en kilde, som er xxx antal år og derfor helt utrolig fantastisk ren. Et andet eksempel er mimers brønd, som fortæller en historie om noget nordisk mytologi.
Edit: Nu skrev jeg det faktisk som en "joke"; men når nu jeg tænker over det, så tror jeg faktisk, at der kunne være et marked for "postevand på flaske".
Så kan du tillade dig at sælge det til halv pris uden, at der er nogen, der bliver sure over, at du løber med en god del af markedet
Postevand er en rigtig god idé at differentiere sig på... :)
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om, hvor du ellers vil skille dig ud? Der er jo mange store spillere på markedet, så det kræver en del.. Er spændt på at høre. Interessant koncept, især hvis du starter med "Postevand på flaske" .. :D
Ang. navn, så er det sådan set lige gyldigt, hvis du kan brande det. Men kører du med Postevand, så vælg et gammeldags navn, det associerer jeg i hvert fald med postevand, noget lidt tilbage i tiden.
Det ægte postevand! Som man nu har "Den gamle fabrik" .. "Den ægte postevand" :D Haha.. Det er sjovt at lege med.