Hej Aminoer! Mit navn er Benjamin og jeg kører mit lille firma ABANArt. Jeg kunne godt bruge noget mere at lave, og det håber jeg at nogen herinde måske kunne hjælpe mig med. Jeg arbejder primært med illustration. Det gælder alt fra visualisering af ideer til logo design. Min force er klassisk tegning og cartoon designs. En anden gren på mit træ hedder lyd. Jeg producer musik og effekter efter ønske. Det kan være til et website, en reklame eller et spil. Foruden illustrationer og musik, beskæftiger jeg mig med malekunst. Her kan jeg tilbyde et billede, en væg eller et par redesignede sko.
Men istedet for at sidde her og remse op, er det nok bedre at du kigger ind på min blog/hjemmeside abanart.dk. (Beklager roddet, jeg arbejder på det!) Når jeg ikke arbejder i hånden, opererer jeg i illustrator, photoshop, Fl studio, Nuendo . Hvis du har brug for effektiv og kreativ hjælp til en fornuftig penge, så hold dig ikke tilbage men kontakt mig på tlf el. mail. Mvh Benjamin Abana Abanart M: 60154191 W: abanart@gmail.com
|
Hej Benjamin,
Jeg skal (afhængig af prisen!), have beskrevet nogle temmeligt avancerede procedurer i en nem tilgængelig/salgbar/overskuelige billed-/cartoonform.
Kan du indikere et prisniveau?
Det er iøvrigt inden for dit "område" - musikken. Vi er ved at bygge et fuldt do-it-yourself online pladeselskab og skal have illustreret nogle af de arbejdsprocesser, som pladeselskabsarbejde består af (konktrakt, broadcast, copyright, distribution, royalty, mv).
Bedste hilsener,
Aleksander