Det lyder som den fornuftigste løsning! |
Kan vi hjælpe hinanden?
Hej Helene! Jeg har uden tvivl brug for kostvejledning, og hvis min virksomhed endda kan sponsere dig en hjemmeside, vil jeg kun føle mig heldig :) Smid mig en mail, og jeg vil sende dig lidt seriøs info |
/Mads Dinesen
madsdinesen.dk
Gud, hvor er det fedt at læse denne tråd Jeg håber, at I alle får noget ud af dette positive samarbejde, den er jo lige i Aminos ånd |
Total opturs-tråd! Den gjorde lige min morgen endnu bedre :-) |
Hej med dig :-)
Nemlig... nu føler man at man kan klare resten af dagen på den tråd ;) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja, det er hyggelig læsning. Håber at andre finder inspiration til at stille lignende spørgsmål og bare kaster sig ud i det. Fedt! Michael Kousgaard |
Hej alle,
tusind tak for alle disse positive tilbagemeldinger. Det er bare så fantastisk at man kan hjælpe hinanden på denne måde. Det var også mit indtryk her fra Amino, at der findes folk der ikke kun tænker i kroner og øre. Hvor der er vilje er der vej! Mange tak endnu en gang. Interesserede er meget velkomne til at sende en mail til mig på helene_damgaard(at)hotmail.com I ønskes alle en super fantastisk dag Hilsner Helene
|
Hej Christian,
Jeg har sendt et par mails til dig, har du modtaget dem? Er du stadig interesseret i et evt. samarbejde? Hilsen Helene
|
For lidt siden sad jeg og læste en tråd der endte i at folk svinede andres arbejde til. Nu læser jeg denne tråd, det er nu ret opløftende at folk stadig hjælper hinanden her på amino. |