Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vi hjælpe hinanden?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er næsten færdig med en uddannelse som kostvejleder (okt 2009) og forventer derefter at starte for mig selv. Jeg er sådan set allerede begyndt, i hvert fald med at annoncere og tilbyde rabat på kostvejledning umiddelbart efter endt uddannelse - for at få erfaring.

Mit spørgsmål lyder således:

jeg har brug for at få lavet en hjemmeside og evt. noget reklamemateriale. Jeg har pt. ikke mulighed for at låne penge i banken eller andetsteds for at få lavet ovenstående af professionnelle. Derfor søger jeg hjælp i dette forum. Det er vigtigt for mig at det er professionelt lavet - og ikke 123hjemmeside-agtigt (no offense til dem der benytter sig af dem) - jeg synes bare ikke det er godt nok. Jeg ved til gengæld også at jeg ikke selv er god til den slags, eller har tålmodigheden som det kræver.

Jeg forventer naturligvis ikke at modtage uden at give - derfor vil jeg tilbyde gratis kostvejledning til den person (eller et familiemedlem) som kan hjælpe mig. Hvis arbejdet med hjemmeside/markedsføring bliver meget omfattende,så aftaler vi naturligvis bare at hjælper medkostvejledning til mere end én (venner eller bekendte..)

Nogen vil måske sige at hvis ikke man har pengene er man ikke klar til at blive selvstændig. Det er jeg stærkt uenig i - jeg mener ikke man skallade sig stoppe af sådan en "detalje" - så må man prøve at få det til at lykkes på en anden måde..

Hvad siger I til det? Nogen interesseret?

Hilsen fra DK-FR pigen

 

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sgu' frisk! Hvor bor du i landet?

Jeg har blandt andet lavet joomlatutorials.dk, littleyellowdocs.dk, hoeks.dk, zibo.dk, forlagetspiren.dk, uldumantenneforening.dk, wineguide.dk, smagfoerst.dk og mange mange flere.

 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

 

det lyder da godt!

Jeg kommer fra Nordsjælland. Hvad med dig?

Du er med på at jeg ikke kan betale for dine ydelser i penge, men i kostvejldning? Bare lige så vi er enige om udgangsunktet..

Hilsen Helene

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det kan du tro jeg er. Lad os forsætte samtalen over e-mail. Du kan evt sende mig lidt tanker omkring websitet til rasmus[at]hoeks.dk, så tager vi den derfra!

Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

jeg har sendt dig en mail

Hilsen Helene

 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej helene.. :)

Jeg kan ikke hjælpe dig så meget med hjemmesiden..

Men jeg kører selv ud i weekenderne og giver massage til forskellige mennekser i det nordlige københavn.. Jeg har tit fået efterspurgt om jeg kan hjælpe med noget kost og ernæring, så måske jeg kan henvise til dig når der bliver spurgt næste gang :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har endnu ikke modtaget noget.

Rasmus[at]hoeks.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er sikker på vi kan finde en aftale os to.
Min partner's kæreste driver hjemmesiden www.pulze.dk - en dansk kvindeportal.

Det skulle være muligt vi kan bytte bytte købmand for nogle gode artikler over en periode (en om ugen?) mod vi designer og hoster din hjemmeside i vores CMS systen - SimpleWorks

Du kan se nogle af de ting vi har lavet på http://www.enovo.dk/

Du er velkommen til at skrive her på amino, på msn (christian@enovo.dk) eller skype (christian@enovo.dk) 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Tak for din mail.

Ja, du er selvfølgelig meget velkommen til at henvise til mig hvorend du kommer frem. Jeg vil da gøre det samme :-)

Måske det kan blive til et samarbejde på et tidspunkt?

Mange hilsner

Helene

 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

 

jeg sender en mail til dig på christian(at)enovo.dk

Hilsen

Helene

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)