Kære Håndværkere |
Du har vel tilmeldt dig, og accepteret enten nyhedsmails eller informationsmails...
Kære Håndværkere |
Du har vel tilmeldt dig, og accepteret enten nyhedsmails eller informationsmails... |
Om det er et reelt problem, eller blot et usselt forsøg for at få sine kunder ind på siden er ikke til at sige. Men jeg synes ikke man kan kalde det spam. Det er jo information om at de har et problem og at hvis man vil være sikker på at få sin information, skal man gå ind på siden. Jeg vil nok mere kalde det kunderservice. |
Vi har aldrig anvendt Byggetilbud i vort firma (entreprenørfirme) men Kraks Byggetilbud
per |
Så er sagen noget andet, men det gjorde du ik opmærksom på i dit indlæg... Men er Kraks Byggetilbud og Byggetilbud det samme? Eller accepterer du et eller andet ved tilmelding til Krak? |
Krakbyggetilbud.dk og Byggetilbud.dk er to VIDT forskellige virksomheder, ejede at to forskellige og har to forskellige arbejdsmåder... De to må I endelig ikke sammenligne.
- Jeg vil påpege du ikke er den eneste, der har modtaget sådanne mails fra Byggetilbud. Det er der, så vidt jeg hører, mange der gør - uden at have bedt om det.
|
Dbh. Yngvi
Fordi det er 2 forskellige firmaer, kunne de evt godt have et samarbejde, hvor man accepterer et eller andet ved oprettelsen... Derfor mit spørgsmål :D De må vel have fået modtagernes emailadresse et eller andet sted... |
Okay jeg kan godt følge dig :) Men Krakbyggetilbud.dk og byggetilbud ved jeg, ikke samarbejder. Byggetilbud.dk kan teoretisk set, købe sig til forskellige emails eller hente emails rundt omkring i brancher, de er interesserede i, og sende mails den vej. Om det er det de gør, ved jeg ikke med sikkerhed, jeg siger blot det er en potentiel mulighed. |
Dbh. Yngvi