Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette ikke spam ??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Håndværkere

Vi oplever i øjeblikket problemer med vores mailserver, hvilket betyder at ikke alle VIP-mails bliver udsendt.

Vi opfordrer jer til at logge ind på www.byggetilbud.dk, hvor alle opgaver kan ses. Ved login kan der samtidig ses billeder ved flere af opgaverne.

Vi arbejder naturligvis på at løse problemet hurtigst muligt.

OBS Vær opmærksom på, at vores e-mails også kan blive klassificeret som SPAM af din computer, og derved heller ikke når frem. Derfor er det altid en god ide at logge ind.

Med Venlig Hilsen
Byggetilbud.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:06

Du har vel tilmeldt dig, og accepteret enten nyhedsmails eller informationsmails...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06

Om det er et reelt problem, eller blot et usselt forsøg for at få sine kunder ind på siden er ikke til at sige. Men jeg synes ikke man kan kalde det spam. Det er jo information om at de har et problem og at hvis man vil være sikker på at få sin information, skal man gå ind på siden. Jeg vil nok mere kalde det kunderservice.

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Skrevet kl. 15:11

Vi har aldrig anvendt Byggetilbud i vort firma (entreprenørfirme) men Kraks Byggetilbud

per

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:17

Så er sagen noget andet, men det gjorde du ik opmærksom på i dit indlæg...

Men er Kraks Byggetilbud og Byggetilbud det samme? Eller accepterer du et eller andet ved tilmelding til Krak?

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:43

Fashion-Seller:

Så er sagen noget andet, men det gjorde du ik opmærksom på i dit indlæg...

Men er Kraks Byggetilbud og Byggetilbud det samme? Eller accepterer du et eller andet ved tilmelding til Krak?

Krakbyggetilbud.dk og Byggetilbud.dk er to VIDT forskellige virksomheder, ejede at to forskellige og har to forskellige arbejdsmåder... De to må I endelig ikke sammenligne.

hup:

Vi har aldrig anvendt Byggetilbud i vort firma, men Krakbyggetilbud

- Jeg vil påpege du ikke er den eneste, der har modtaget sådanne mails fra Byggetilbud. Det er der, så vidt jeg hører, mange der gør - uden at have bedt om det.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:47

Yngvi K.:

Krakbyggetilbud.dk og Byggetilbud.dk er to VIDT forskellige virksomheder, ejede at to forskellige og har to forskellige arbejdsmåder... De to må I endelig ikke sammenligne.

Fordi det er 2 forskellige firmaer, kunne de evt godt have et samarbejde, hvor man accepterer et eller andet ved oprettelsen... Derfor mit spørgsmål :D

De må vel have fået modtagernes emailadresse et eller andet sted...

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:55

Fashion-Seller:

Fordi det er 2 forskellige firmaer, kunne de evt godt have et samarbejde, hvor man accepterer et eller andet ved oprettelsen... Derfor mit spørgsmål :D

De må vel have fået modtagernes emailadresse et eller andet sted...

Okay jeg kan godt følge dig :) Men Krakbyggetilbud.dk og byggetilbud ved jeg, ikke samarbejder. Byggetilbud.dk kan teoretisk set, købe sig til forskellige emails eller hente emails rundt omkring i brancher, de er interesserede i, og sende mails den vej. Om det er det de gør, ved jeg ikke med sikkerhed, jeg siger blot det er en potentiel mulighed.

Dbh. Yngvi

Fra hundige
Tilmeldt 20. Nov 08
Skrevet kl. 15:56

Krak Byggetilbud drives af KRAK og Dansk Byggeri og er efter min mening det eneste seriøse formidlingssite på nettet.

per

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)