Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til annonce på Google/Adwords

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtigt, og jeg har målrettet annoncen til region København.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 10:59

Susanne Guldborg Kristensen:

Mange tak for de rigtig gode svar. Jeg kan godt se, hvad I siger, men problemet er selvfølgelig, at jeg lige pt. ikke har midlerne til at gå ud og købe mig til kvalificeret hjælp eller at bruge 100 kr. om dagen på Adwords, men jeg har sat 50 kr. af om dagen. Hvis man laver en Googlesøgning på coaching, så popper der 66.000 emner op, så der er lidt konkurrence. Mine søgeord er alle ord med coaching, og ifølge systemet skulle det give mig 2-9 klik om dagen.

Ville I sige, at det er godt nok med de 50 kr. om dagen ud fra det?

Det kan være dyrkøbt erfaring du får dig nu. Nu har jeg ikke meget til overs for hvad systemet fortæller, men hvis du i det lange løbet har 2-9 klik om dagen til ca. 50 kr, så tror jeg pengene er bedre brugt på at spare op til at få nogle prof. eller bare semi prof. til at lave dine AdWords. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Lyngby
Tilmeldt 24. Apr 09
Skrevet kl. 11:24

Christian:

Ja ville nok sige det samme som frederik. :) ville dog nok sige at 50 kr skal dog nok være mindst så. vil skyde på 50-75 kr kan gøre det så du ligger blandt side 1-2 konstant. har hjulpen en ven de sidste par uger og vi har først for nylig fået ham til at ligge godt. Men igen kommer an på hvor mange i er om lige de katagorier :)

[

Til Christian: Kan du fortælle, hvad I mere specifikt har gjort for at få din ven til at ligge godt? 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 21:23

En godt tip til når du sætter AdWords annoncer op er at du split tester alle dine annoncer.

• Du laver to unikke annoncer i hver annoncegruppe (der kun skal køre med et enkelt eller et begrænset antal søgeord).
  • Når de 2 annoncer har kørt et stykke tid sletter du den annonce der har klaret sig dårligst. Her efter laver du en ny og ser om du kan slå den der fik den bedste CTR.

Denne proces gentager du så igen og igen og vil langsomt, men sikkert forbedre din CTR og derved betale mindre pr. klik. Smile

...og som sagt er det ikke altid en fordel at ligge i toppen...

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Lyngby
Tilmeldt 24. Apr 09
Skrevet kl. 08:46

Jeg forstår bare ikke helt, hvorfor det ikke er nok med en annonce, hvor der er 10 søgeord, som jeg kan findes på? Og nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvad er en CTR?

Jeg har indtil videre haft ni visninger, men ingen klik.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:56

ja men man kan ikke køre i bil hvis man ikke har råd til benzin.

nogle gange må man sku vælge hehe.

mit råd: spar penge sammen i et halvt års tid og brug så det efterfølgende halv år 3000 pr måned på kvalificeret hjælp!

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)