Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted/shared checkout?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der en gateway udbyder i DK hvor man som shop ejer kan gøre brug af deres checkout og ssl uden selv at skulle invistere i SSL og den slags?

I mine øjne er det fuldstændig "noller" at man skal poste penge i ssl og den slags, når man alligevel ikke må bruge udbydernes API'er til at lave autorisere betalingen.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 09:48

Kristian_Nissen:

Findes der en gateway udbyder i DK hvor man som shop ejer kan gøre brug af deres checkout og ssl uden selv at skulle invistere i SSL og den slags?

I mine øjne er det fuldstændig "noller" at man skal poste penge i ssl og den slags, når man alligevel ikke må bruge udbydernes API'er til at lave autorisere betalingen.

ePay og FRIbetaling tillader remoteload eller proxying via deres SSL-certs.

Og givetvist andre.

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Skrevet kl. 10:01

Problemet er bare denne her "Authorize" må ikke benyttes længere - kræver PCI certificering" og det er netop den del af processen hvor flest shops gerne vil have kunden forbliver i shoppens look and feel. http://epay.dk/support/docs.asp?solution=3

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:08

Kristian_Nissen:

Problemet er bare denne her "Authorize" må ikke benyttes længere - kræver PCI certificering" og det er netop den del af processen hvor flest shops gerne vil have kunden forbliver i shoppens look and feel. http://epay.dk/support/docs.asp?solution=3

Jeps. Det er nok lettere at forklare hvis du ser hvordan vi har implementeret relayscriptet i fx. MagentoCommerce.

Du er meget velkommen til at handle en vare i vores demo-shop med et af disse dummy-kort

-Læg mærke til step 5 og 6

PBS godkender 2-3 butikker hos os hver uge, så løsningen er solid nok.

Seriøs Magentohosting

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Skrevet kl. 10:10

Relay script hedder det...

"Data krypteres på Internettet ved brug af certifikater. Der findes forskellige godkendte certifikat udstedere, der sælger godkendte certifikater til Internetforretninger, der ønsker at kryptere den trafik, der sker fra kundens browser til Internetforretningen. Sådan et certifikat koster omkring 4.000,00 kroner årligt, og skal installeres på Internetforretningens webserver. For at spare denne udgift for den enkelte Internetforretning, tilbyder vi hos ePay GRATIS at et af vores certifikater kan benyttes via et såkaldt "relay-script" eller "proxy" som mange ønsker at kalde det.

Relay-scriptet er i stand til at hent HTML'en fra jeres Internetforretning, og præsentere den på en SSL sikret side med hængelåsen nede i højre hjørne af jeres kundes browser. Jeres kunde bemærker slet ikke siden præsenteres via ePay's servere."

Tilmeldt 28. Jan 09
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 10:15

Præcis.  Det er blot en cgi baseret proxy som henter siden. Ikke pisse-elegant men det giver dog mulighed for at foretage betalinger i butikkens look&feel.

Seriøs Magentohosting

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Skrevet kl. 11:10

det ville være fedt hvis man kunne få en pay as you go baseret løsning, dét ville være ren web2.0 :)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:37

powerhosting: Det ser meget godt ud, men kan det ikke integreres direkte i checkud forløbet? Jeg hoppede et par gange frem og tilbage imellem step 5 og 6 for jeg kunne ikke finde ud af hvor jeg skulle skrive mine checkout informationer.

Kan relay scriptet ikke implementeres direkte i step 5?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)