Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan og hvem vil være millionær?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en del år leget med tanken omkring MLM og har den dybeste respekt for de "gamle" og store i branchen. Konceptet er perfekt og en ekceptionel måde at blive hurtig rig på, når man har de rigtige produkter.

Som det fremgår af mit "nick" så er jeg MLM Newbie, men jeg er ikke produkt newbie.

Jeg er nu kommet til den konklusion, at det ikke er mig der skal drive en MLM virksomhed, men det er mig der skal gøre det jeg er bedst til, nemlig at udvikle produkterne til denne MLM/NW virksomhed og andre der skal stå for driften.

Jeg søger derfor folk med erfaring, og KUN folk med erfaring, der er interesseret i at afholde et indledende møde omkring konceptet og produkterne på Iværk & Vækst 09. Det er IKKE et sælger rekrutteringsmøde, det er kun møde for personer med kendskab til modeller der kan anvendes med succes, med andre ord folk der kan være med til at etablere pan-europæisk netværk med start i Norden eksempelvis.

Der er INGEN økonomi i forbindelse med dette møde, det er udelukkende for at se om der nogle herinde med erfaring nok til at skabe en europæisk MLM virksomhed med succes fra bunden.

Produkterne kan afsættes og vil være topprodukter. Der vil ALDRIG kunne komme en dårlig omtale af produkterne eller deres virkning, da de udvikles i tæt samarbejde med professionelle med mange års erfaring indenfor området. Produkterne kan leveres direkte fra fabrik ud i MLM organisationen.

Der er ingen grund til at spørge nærmere ind til produkterne og området. Det vil blive præsenteret på mødet. Seriøse vil og skal have tiltro til at dette er et seriøst oplæg, og ønske om at lave noget revolutionerende.

Skriv derfor kun din mail adresse her, hvis du er i stand til at komme til møde en af udstillingsdagen og er moden, seriøs og har viljen og evnerne.

Håber på accept af den relativt firkantede måde tingene fremstilles på, men der er ingen grund til at fedte rundt i tingene mere end højst nødvendigt :-)

Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ha :-)

Hvad med en Zinzino maskine der brygger en cocktail af alovera, vitaminer, antioxidanter og har indbygget creme dispenser og så skal den naturligvis koste kassen og have anprisninger som gør den til en maskine som gud må have skabt den 7. dag da han kedede sig bravt men det er tros alt guds hånd.

Tror ikke vi har set et produkt hvor alt MLM skrammel er kombineret i et super MLM skrammelprodukt :-D

Men held og lykke med projektet -  det er det verden mangler - mere MLM :-D

Kim

Tilmeldt 16. Aug 09
Skrevet kl. 23:24

Kim L

Jeg tror du skal sove nu.

Må undersøge om der findes en mulighed for at få slettet indlæg fra diverse personager det kommenterer uden indhold.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 23:27

MLMNewbie:

Kim L

Jeg tror du skal sove nu.

Må undersøge om der findes en mulighed for at få slettet indlæg fra diverse personager det kommenterer uden indhold.

Jeg kan se at du er helt inde i MLM ånden - det kan kun bliver en succes :-D

Tilmeldt 16. Aug 09
Skrevet kl. 23:31

Kim L - ja jeg er helt inde i MLM ånden ved at lave produkter som alle bruger dagligt og kan levere top kvalitet til lav pris.

Og jeg er helt inde i ånden med, at måtte leve med at der er personer der ikke kan indholdslæse og har bevæget sig fra chatrum over til businessrum hvor de så kan komme med intetsigende kommentarer for underholdningens eller deres egen nederdrægtigheds skyld.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 23:31

MLMNewbie:
og en ekceptionel måde at blive hurtig rig på

Hvad havde du forventet? - at vi skulle tage det seriøs - sorry jeg havde en klar opfattelse af at dette var en joke :-D

Jeg skammer mig fortsæt endelig med din MLM plan :-D

ps. du kan anmelde et indlæg til en moderator her på Amino.

God dag og glade vitamin tanker herfra.

Tilmeldt 16. Aug 09
Skrevet kl. 23:36

Kim L

Hvem er vi?

Er det dig og alle de andre her eller?

Og ja jeg forventer at blive taget seriøst, når jeg skriver det. Mit indlæg er kraftigt sorterende og det var også meningen. Men igen, lær at indholdslæse.

Og jeg producerer ikke vitaminer, så gæt bare videre.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 23:36

MLMNewbie:

Kim L - ja jeg er helt inde i MLM ånden ved at lave produkter som alle bruger dagligt og kan levere top kvalitet til lav pris.

Og jeg er helt inde i ånden med, at måtte leve med at der er personer der ikke kan indholdslæse og har bevæget sig fra chatrum over til businessrum hvor de så kan komme med intetsigende kommentarer for underholdningens eller deres egen nederdrægtigheds skyld.

Ja jeg kan godt se det. Det er urimelige vilkår i MLM folk arbejder under. Måske skulle i danne en slags fagforening?

og med alle dem er bliver millionærer på ingen tid (som du selv skriver) så burde den fagforening jo kunne opnå en anselig strejkekasse på kort tid.

Jeg beklager mit nederdrægtige indlæg og beder dig om nåde.

Sov godt og held og lykke

Tilmeldt 16. Aug 09
Skrevet kl. 23:38

Kim L.

Tilbage til chat.forum.dk med dig og brug din tid der med historier.

Tilmeldt 13. Jun 09
Skrevet kl. 23:46

MLMNewbie:

Kim L.

Tilbage til chat.forum.dk med dig og brug din tid der med historier.

Ja for jeg vil da ikke tage pladsen fra dig og din 'forretningsmulighed' her på Amino.... Ja det tror jeg ikke Amino er stor nok til.

- er det noget man kan rengøre sig i eller indtage oralt eller smørre sig ind i - for hvis det er det så er det set før ?

Sorry Sorry du skulle tages seriøs - jeg lover ikke at skive mere i din tråd. Jeg er ked af at jeg så ikke bliver millionær hurtigt - træls men sådan er livet.

Mange hilser fra en personage :-)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)