Hejsa! Som en del af min dagligdag, skal der jo selvfølgelig ringes til nye potentielle kunder, og nu har jeg længe brugt et længere Excel regneark med udtræk fra diverse virksomhedsdatabaser. Sådan en liste kommer bare hurtigt op på 1000+ virksomheder med oplysninger... Så mit spørgsmål er, om der findes et program, der er lavet til telefon canvas...? Altså et, hvor man fx. kunne loade en masse virksomhedsoplysninger ind i fra Excel, og så fik man bare et skærmbillede op, hvor der kun stod oplysningerne om denne virksomheder.. evt. med en reminderfunktion på at 'nu er klokken 14, så nu skal du altså huske at ringe tilbage til virksomhed xyz, da du har aftalt det med dem da du snakkede med dem kl. 10' Vi havde det, da jeg sad i et markedsanalysefirma en gang, men det var vist et system til ubehageligt mange penge :-) Jeg ønsker overskuelighed - og det synes jeg ikke rigtig Excel giver mig :-).. Nogen forslag? På forhånd tak :-), Med venlig hilsen Christian |
Hej,
Jeg har tidligere hørt om Bering IT, der skulle udbyde denne type service. Har ikke selv erfaring med dem, men du kan se mere på www.beringit.dk .