Hej Aminoer, Jeg er i gang med en hjemmeside. Det er en side for løbere/motionister der blandt andet skal have artikler på siden, forum, nyheder og løbedagbog. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an med artikler. Der er forskellige emer, og jeg har fundet nogle til at skrive om nogle af emnerne. Jeg mangler lidt en strategy, for hvor mange og hvornår jeg skal lægge artikler ud på siden. Skal jeg prøve og få så mange artikler på i begyndelsen, for at få besøgende. Eller skal jeg gøre det på en fast måde at 1 artikel til hvert emne om ugen? Men så kan jeg jo miste besøgende? Hvis de kommer ind på siden og der kun er 1 artikel under hvert emne i begyndelsen? Jeg har ikke erfaring med at blogge eller sider med artikler før, så jeg ved ikke helt hvad besøgende vil have. Håber der er nogen der kan hjælpe eller komme med nogle forslag |
Her i opstarts fasen er det vigtigt at der er masser af indhold til de nye besøgende du får. Jeg vil anbefale dig minimum at have 15+ artikler til at starte med, og så måske en til to nye artikler om ugen.