Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er i gang med en hjemmeside. Det er en side for løbere/motionister der blandt andet skal have artikler på siden, forum, nyheder og løbedagbog.

Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an med artikler. Der er forskellige emer, og jeg har fundet nogle til at skrive om nogle af emnerne.

Jeg mangler lidt en strategy, for hvor mange og hvornår jeg skal lægge artikler ud på siden. Skal jeg prøve og få så mange artikler på i begyndelsen, for at få besøgende. Eller skal jeg gøre det på en fast måde at 1 artikel til hvert emne om ugen? Men så kan jeg jo miste besøgende? Hvis de kommer ind på siden og der kun er 1 artikel under hvert emne i begyndelsen?

Jeg har ikke erfaring med at blogge eller sider med artikler før, så jeg ved ikke helt hvad besøgende vil have.

Håber der er nogen der kan hjælpe eller komme med nogle forslag Smile

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 14:26

Her i opstarts fasen er det vigtigt at der er masser af indhold til de nye besøgende du får. Jeg vil anbefale dig minimum at have 15+ artikler til at starte med, og så måske en til to nye artikler om ugen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47

Der er forskellige emner. Træning som er det største emne, så er der nogle lidt mindre Kost & Væggtap, Skader, Sko & Tøj.

Så må jeg nok bytte de f.eks 15 artikler ud mellem emnerne.

Angående det med 1-2 artikler om ugen. Er det er dårlig idé at have 1-2 nye artikler, under emnet Træning om ugen, og de andre emner Kost & Vægttap, Skader og Sko & Tøj, her f.eks kun skrive 1-2 nye indlæg om måneden?

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 14:55

Jeg ville sørge for, at artikler udkom med jævne mellemrum - men sørge for at der i starten af siden, allerede lå nogle artikler. Derudover skal du have daglig besøgende - dette ville jeg gøre med hjælp af nyheder, små skæve indfald og eks. konkurrencer.
Så kan de store uddybende artikler være noget folk kan læse i ro og mag - evt. op til en weekend. Har du de daglige besøgende, vha. nyheder, kunne du lade artiklerne komme ud på en fastsat ugedato - eks. fredag.

Sørg for at involvere dine læsere, gerne med debat mulighed. Men det mest vigtigste er nok, sørg for et nyhedsflow, ikke kun i starten - men bibehold det.

Men du skal have folks interesse - artiklerne kan være nok så gode, men ingen ville læse dem, hvis ikke de havde grund til at besøge siden dagligt.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20

Steen Nielsen:

Jeg ville sørge for, at artikler udkom med jævne mellemrum - men sørge for at der i starten af siden, allerede lå nogle artikler. Derudover skal du have daglig besøgende - dette ville jeg gøre med hjælp af nyheder, små skæve indfald og eks. konkurrencer.
Så kan de store uddybende artikler være noget folk kan læse i ro og mag - evt. op til en weekend. Har du de daglige besøgende, vha. nyheder, kunne du lade artiklerne komme ud på en fastsat ugedato - eks. fredag.

Sørg for at involvere dine læsere, gerne med debat mulighed. Men det mest vigtigste er nok, sørg for et nyhedsflow, ikke kun i starten - men bibehold det.

Men du skal have folks interesse - artiklerne kan være nok så gode, men ingen ville læse dem, hvis ikke de havde grund til at besøge siden dagligt.

Tak for forslag. Yes

Skal lige siges at siden starter oppe på Færøerne. Der bor kun 45.000 mennesker, men løb og motion er meget stort der oppe i øjeblikket, så håber der bliver stor interesse for det.

Andre der har noget input ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)