Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-commerce system

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er ved at starte en webshop op, men da min økonomi ikke er helt god, (jeg er studerende) vil jeg høre om der er nogle af jer der kender til en god gerne gratis e-commerce mulighed.

Det skal lige siges det er drop-shipping jeg er ved at starte op.

Venlig Hilsen

Simon Østergaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:59

Har tjekket magento ud, problemet er bare at hosten koster helt vildt!

Andre forslag?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 07:11

Hej  Simon

Nu kender jeg ikke dit budget, men vil gerne henvise til vores Basic Magento Hosting løsning.

Det koster kun 800,- DKK pr år og oprettelse er 199,- DKK

Hvis du også ønsker at kunne modtage betaling med Dankort, kan du benytte vores Basic Betalingsløsning

Det koster kun 1068,- DKK pr. år

Du skal dog også have en aftale klar med PBS mv.

Billigt Design kan skaffes via Template Monster, vi hjælper gerne med design samt tilpassning af grafik mv.

Jeg kan også hjælpe med Magento udviklingsopgaver, (Se f.eks. gratis PostDanmark Webpack integrationsmodul)

Vores servere er optimeret til High performance Magento Hosting, du kan se vores profil hos Magento Benchmark:

http://magebenchmark.sonassi.com/active-vps/

Der kan du se forsk. grafer samt samligne vores resultater med andre hosts som har valgt at deltage.

Vores demoshop: http://magento.activevps.dk/

Du kan også få gratis Magento demoshop and afprøve den gratis i 30 dage – helt uforpligtende.

Læs mere på : https://www.magentohost.dk/

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:13

Ja hosting skal man altid bruge, og det er vel lidt trist at vælge et shopssytem fra (som iøvrigt er ret fedt Smile) fordi der ikke er penge til hosting. Lige meget hvad, så koster det penge at starte en shop, også selvom du kan lave meget af det selv og evt. vælger en standard design template (gratis eller til små penge).

Fx. skal du jo nok kunne modtage dankort (hvis du vil sælge noget i DK i hvert fald), også så skal du betale for betalingsgateway samt PBS godkendelse. Du skulle nok sætte dig ned og lave et budget først hvor du ser lidt realistisk på hvad det vil koste at starte en virksomhed der handler varer på nettet (også selvom du ikke kommer til at have et varelager).

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 11:01
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 01:32

Der er kun ét system der er værd at investere tid og penge i, og det er magento. Hvis du vil have mulighederne til at udvikle din side med tiden, er magento et must.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)