Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering - hvor udover Google?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Mollerup:

Hvad er dit formål med nye kampagner?

Udover at alle kampagner selvfølgelig skal afsætte vare og give mersalg.

Mvh

Martin Mollerup

Er der andre formål?

Jeg er udmærket tilfreds hvis en kampagne giver mig et mersalg, der står i forhold til indsatsen (beløbet)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:27

Rene Godskesen:

Hvor vil I anbefale at jeg smider mine penge. Hvad med Bing f.eks.?

Jeg har haft succes med Yahoo, Bing og MSN, som kører fra samme platform (kun søgninger, bannerannonceringen er flyttet). Jeg har fået ca. 20.000 besøgende månedligt ad den vej, MEN... Det er slut nu Crying

De har lukket deres svenske support (den danske er lukket for længst) og den engelske afdeling er meget mere strikse, hvad angår relevans af søgeord. Før lå jeg alene på ca. 200.000 søgeord til deres minimumsbud på €0.05, men deres engelske afdeling vil åbenbart hellere have at der ingen annoncer er istedet for annoncer der ikke er relevante for søgeordet.

Derfor er det i dag meget lidt trafik jeg får ad den vej og jeg vil næsten mene at det er tidsspilde.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 10:57

Hej Rene

Der er allerede kommet et par gode råd på banen. Jo mere aktiv du er på bil relaterede forums jo bedre. En anden ting du også kunne tjekke ud, er affiliate programmer. Euroads og Partnersads er rigtig gode her i Danmark, og du kan opstille det, så du kun skal af med penge, når en kunde har lagt en ordre hos dig.

Det en god mulighed for at sælge flere produkter, men samtidig brande din virksomhed uden det skal koste dig noget. Husk, jo flere indtryk din målgruppe får fra din hjemmeside, jo bedre kendskab vil de få til hjemmesiden - og købe af dig i fremtiden.

Mvh, René Sørensen

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)