hvis du sender mig en pdf, komplet med farvekoder, klippe linier osv kan jeg få en pris fra vores samarbejdspartnere i østen som kun printer når det er i de mængder du skriver der.
Vi er et nytopstartet trykkeri beliggende i Horsens, og kan trykke til rigtige skrape priser, men i en top kvalitet!
Du må meget gerne sende en mail, med det design som du har nu, også skal vi komme med en pris.
Jeg er godt klar over det ikke er det endelig design du kan sende mig, da du siger det ikke er helt færdig, men ud fra det kan vi stadig komme med en pris. Jeg vil nemlig gerne se hvordan det 3 sidet er lavet for det er der nogle forskellige måder at gøre på! ;)
Så send det i en mail til nc@drive-design.dk og jeg skal komme med den bedste pris og det bedste produkt!
Hvad skal du med 5000 stk. visitkort? Jeg vil klart starte med et færre antal eksempelvis 200 stk.
Med mindre du altså skal besøge verdens største messe...
Martin
Jeg vil give Anders ret, når man snakker 3 sidet visitkort, så kan det bruges til rigtig mange ting. F. eks at fremvise nogle af sine produkter, da der jo er 6 sider at tage af! :)