Du har da i hvert fald fået lavet lidt om i forhold til det template du startede med ;P
- Din header fylder alt for meget synes jeg. Hvorfor ikke bruge pladsen på noget reklame for din "opret bruger" funktion? Stor fed skrift "OPRET EN GRATIS BRUGER IDAG,....*indsæt tekst med guld og grønne skove her*"
- Måske skulle man kunne se om en pris var med eller uden fragt ?
- Skide lækker funktion det med at man kan se på et kort hvor i landet produktet er fra. Men måske skulle der zoomes noget mere ud, således at man egentligt bare så en prik et sted på danmarkskortet. Så kan man jo altid zoome ind, hvis man på sigt ønsker at købe produktet, og derfor skal finde frem til adressen
- Du mangler lige at få oversat enkelte fraser mv. rundt på sitet. Det er måske ikke så presserende på undersiderne - altså der hvor du viser de enkelte produkter -, men jeg synes i hvert fald du skal få oversat teksten på eks. denne her side
- Måske ville det være smart, hvis man under "seneste annoncer" (altså din forside) også havde kategori-parametret med. Altså således, at hvis man nu f.eks ser en cykel på forsiden, at man så med det samme blev gjort opmærksom på, at den var i kategorien "cykler". På den måde kan en damecykel på forsiden eks. få mig til at klikke på linket "cykler", fordi jeg tænker: "eeey, en cykel. Det skal jeg da ha - men godtnok ikke lige en damecykel".... (De forrige sætninger gav ikke megen mening - jeg er utrolig træt!)
- Når man modtager en bekræftelsesmail skal der stå noget mere tekst.... Men det er du vel klar over!
Det var lige hurtigt herfra. Held og lykke med det!
|