Jeg har næsten lige startet dette nye projekt her i Danmark (www.siingle.net)
Sælger armbånd hver dag, men vil gerne have det til at gå hurtigere og har ikke den store viden indenfor marketing, så kunne godt bruge noget hjælp til det.. Hvad virker bedst når man ikke skal have den helt store pung frem ?
Til en start kunne du jo prøve at snakke med en der ved noget om søgemaskineoptimering, og høre hvad det kommer til at koste at ligge i toppen på relevante søgeord såsom "armbånd" mm.
Du kan bruge googles keyword tool til at finde ud af hvad folk søger på når de skal købe armbånd online.
Måske ville det være en idé at skrive noget mere om produktet (armbåndet). Jeg kan ikke finde noget information om det, og så vil jeg ihvertfald ikke købe det.
Der er ingen information om fortrydelsesret, handelsbetingelser, e-mærke eller lignende, før jeg er igang med check-out proceduren, og mange kommer slet ikke så langt, hvis tingene ikke er nemme at finde.
Der er ingen billeder af armbåndet på siden - hvorfor ikke? (og nej, de to billeder i top-banneret tæller ikke).
For at opsummere, så får jeg ingen viden om, hvad jeg køber - jeg får faktisk kun at vide, at det er "populært"... det bliver jeg ihvertfald ikke kunde ved.
Men en udemærket idé, der mangler bare nogle - for mig - helt essentielle ting, får jeg vil sende mine penge til dig.
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Send mig en mail,
gerne med lidt flere detaljer angående hvad du gerne vil have udført på din
side, jeg er sikker på at vi godt kan hjælpe dig med design og nye tiltag.
IndoSoft er en
dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske
IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento,
Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske
designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.
Vores priser er
yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.