Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et single koncept der mangler reklame + webprogramør

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har næsten lige startet dette nye projekt her i Danmark (www.siingle.net)

Sælger armbånd hver dag, men vil gerne have det til at gå hurtigere og har ikke den store viden indenfor marketing, så kunne godt bruge noget hjælp til det.. Hvad virker bedst når man ikke skal have den helt store pung frem ?

Har allerede annoncer på facebook.

Mangler faktisk også en web mand, hvis der er nogen der er friske ?

mvh

Rune

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:51

Til en start kunne du jo prøve at snakke med en der ved noget om søgemaskineoptimering, og høre hvad det kommer til at koste at ligge i toppen på relevante søgeord såsom "armbånd" mm.

Du kan bruge googles keyword tool til at finde ud af hvad folk søger på når de skal købe armbånd online.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 13:53

Mange tak for hurtig respons :)

Det vil jeg da lige prøve så

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:03
  • Måske ville det være en idé at skrive noget mere om produktet (armbåndet). Jeg kan ikke finde noget information om det, og så vil jeg ihvertfald ikke købe det.
  • Der er ingen information om fortrydelsesret, handelsbetingelser, e-mærke eller lignende, før jeg er igang med check-out proceduren, og mange kommer slet ikke så langt, hvis tingene ikke er nemme at finde.
  • Der er ingen billeder af armbåndet på siden - hvorfor ikke? (og nej, de to billeder i top-banneret tæller ikke).
  • For at opsummere, så får jeg ingen viden om, hvad jeg køber - jeg får faktisk kun at vide, at det er "populært"... det bliver jeg ihvertfald ikke kunde ved.

Men en udemærket idé, der mangler bare nogle - for mig - helt essentielle ting, får jeg vil sende mine penge til dig.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:07

Hej Michael,

Jeg står virkelig og mangler en web mand som kan hjælpe mig, så jeg kan få en pænere hjemmeside, plus noget mere info.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 14:08

Start med at få rettet nogle af dine stavefejl ;)

Allerede på forsiden har jeg spottet nogle stykker.

Og så mangler der seriøst nogle produktbilleder.

Både nogle closeups hvor det kun er armbåndet, men også closeups af folk der har armbåndet på.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 14:11

Hej Frederik,

Dem vil jeg da lige kigge på og så få dem rettet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22

Hej Rune

Jeg er sikker på at jeg kan hjælpe dig med dit projekt. Både markedsføring og web-mand. Du er velkommen til at kontakte mig på malte@hvidogspliid.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:16

Hej Rune,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående hvad du gerne vil have udført på din side, jeg er sikker på at vi godt kan hjælpe dig med design og nye tiltag.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)