Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Primo PDF

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle.

Jeg har hentet den gratis Primo Pdf, så jeg selv kan lave pdf filer, jeg har prøvet det flere gange før på mine gamle computere, men det vil ikke virke på min nye computer Crying

Nå jeg går ind og siger udskriv som Primo pdf, så hopper der en kasse op hvor der står (This softwaer reguires the .Net framework 2.0 or higher. Pleas install the .Net framework and run this software agin)

Jeg har ikke en skid forstand på det Big Smile men jeg har vildt travlt og det skal helst bare virke så jeg kan bruge det imorgen.

Er her en der lige ved hvad problemet er ? og er her en der kan hjælpe mig, og hvis jeg er alt for dum til det så måske hjælpe mig igennem det pr. telefon Smile

P.s Mig og EBD teknik høre ikke sammen Stick out tongue

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 11:58

Jamen det betyder jo, - som fejlmeldingen også siger - at du skal have installeret et ".Net framework 2.0 or higher". Det må du jo så prøve at google hvordan du gør :)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ronnie

Du får den ved at køre "Windows Update" engang. Selvom .NET 2.0 ikke er en sikkerhedsopdatering gætter jeg på du ikke har maskinen helt opdateret :)

I din Internet Explorer vælger du Indstillinger -> Windows Update og du bliver taget til Microsoft side. Her svarer du ja, til det hele og indkører alle vigtige opdateringer. Under valgfrie opdateringer vælger du bagefter .NET Framework.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 13:10

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)