Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kontakt i udlandet

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige den her igen

Hej med Jer.

Jeg søger kontakt til danskere i udlandet.

Min familie og jeg, kunne godt tænke sig, at komme lidt ud i verden, derfor vil jeg gerne i kontakt med, danskere/ danske firmaer i udlandet eller nogle som har nogle gode forbindelser eller råd.

Jeg har arbejdet med salg og marketing, de sidste 6-7 år og er i øvrigt visiteret til løntilskud i et halvt år, også i udlandet.

Håber at høre fra Jer

Med venlig hilsen

Torbenr lige den her igen. Blev lagt det forkerte sted.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 19:23

Hej.

Bare lige for at hjælpe dig lidt, så skal du nok skrive lidt om dig selv i din profil, det virker mere prof. og de fleste her inde kigger lige på den, inden de svare i et tråd.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Hej,

Kan du ikke aktivere det, så man kan skrive pb til dig, eller har du en mail?

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 22:45

ramlenaj:

Hej,

Kan du ikke aktivere det, så man kan skrive pb til dig, eller har du en mail?

Hej. Det er nu gjort. Ved ikke lige hvad der var sket. Det har været aktiveret.

Min mail er tub@stofanet.dk

Med venlig hilsen

Torben

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 02:28
Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 14:43

Ronnie:

Hej.

Bare lige for at hjælpe dig lidt, så skal du nok skrive lidt om dig selv i din profil, det virker mere prof. og de fleste her inde kigger lige på den, inden de svare i et tråd.

Hej Ronnie

Du har fuldstændig ret. Det bliver ordnet med det samme.

Til ramlenaj

Du skal være så velkommen til at skrive en PB, eller sende mig en mail på tub@stofanet.dk.

Til Mads

UK er lige så interessant, som alt andet. Vi vil gerne ud og opleve noget mere end DK og vi har ikke noget bestemt sted, det absolut skal være.

Jeg vil meget gerne høre mere om muligheder i UK, hvis det er muligt.

Tak til Jer alle. Jeg håber at høre mere fra Jer.

Med venlig hilsen Torben

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:16

Hej

Du skriver at du/I gerne vil flytte til udlandet og arbejde.

Snakker du kun Jysk? jeg ser det ikke noget sted.

mvh anders

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 15:41

Hej Anders

Nej, jeg taler ikke kun jyskBig Smile. Jeg taler og skriver både engelsk og tysk(tysk trænger, måske til en genopfriskning) og har tilmeldt mig, et italiensk kursus som snart starter, men det kan jo laves om, alt efter om jeg skulle finde et job, hvor et andet sprog er påkrævet. Jeg har også tidligere arbejdet i Norge.

Med venlig hilsen Torben

Tilmeldt 7. Apr 09
Skrevet kl. 23:12

Hej Anders

Tjekkede lige din side ud, efter du sendte mig en besked. Min kone vil meget gerne vide lidt mere om dine produkter. Hun synes det lød som, et fantastisk produkt (hun har tidligere arbejdet for Dior, Chanel og Beaty Pacifique)

Hvor i DK bliver de produceret, kan de købes i DK eller kun på nettet, Er der en fysisk butik osv. Alt hvad der er værd at vide.

Med venlig hilsen

Torben 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:32

Mantova:

Hej Anders

Tjekkede lige din side ud, efter du sendte mig en besked. Min kone vil meget gerne vide lidt mere om dine produkter. Hun synes det lød som, et fantastisk produkt (hun har tidligere arbejdet for Dior, Chanel og Beaty Pacifique)

Hvor i DK bliver de produceret, kan de købes i DK eller kun på nettet, Er der en fysisk butik osv. Alt hvad der er værd at vide.

Med venlig hilsen

Torben 

Hej Torben

Din kone har ret i at det er nogen fantastiske produkter ;-)

nascent organic er et dansk økologisk mærke, produceret i dk og de holder til i holte. I kan se mere om firmaet paa producentens hjemmeside www.nascentorganic.com. Her kan i ogsaa se hvor de kan købes. I kan bla. købe produkterne lige paa den anden side af broen hos: ISIS, Nørregade 1, 9000 Aalborg, 98116400.

Det kunne være sjovt at høre hvad din kone har at sige til produkterne, naar nu hun har arbejdet for de store inden for barnchen.

Kusco murphy er fra Australien og de sælges i dk via webshops og frisører. Prøv at google dem frem i dk.

Her i Frankrig er det kun via min web shop mærkerne kan købes. Skal lige siges at I ogsaa kan købe produkterne via min shop, jeg sender ogsaa til DK.

Mvh

Anders

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)