Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket system til en jobportal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med nogle tanker om at lave en jobportal indenfor et nichemarked og jeg vil høre hvilket system man kan bruge til det. Har erfaring med Wordpress, men jeg synes ikke rigtigt at jeg kan finde den rigtige løsning med dette system, men måske er der nogen som kan.

Er der nogen som har lavet dette før evt. med andre open source systemer?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 18:31

Hejsa

Hvis du gerne vil benytter Wordpress, kan du bruge denne template: http://wpclassipress.com/ 

Det kræver selvfølgelig lidt tilretninger. Men det er i hvert fald et super godt system.

// Peter

Tilmeldt 29. Aug 09
Skrevet kl. 09:28

Hej

Tak for dit tip.

Kender du nogle som kan lave disse nødvendige tilretninger?

Jeg er stadig åben for nye forslag på andre systemer.

Måske skylder jeg lige at skrive at jeg i forvejen er et aktivt medlem her på Amino.dk og at denne profil er oprettet, fordi jeg ikke umiddelbart ønsker at blive "afsløret" med mine planer. :-)

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:40
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:42

Joomla kan også bruges til at lave en mindre jobportal. Her kan du sikkert finde et plugin, som kan tilnærmelsesvist det du ønsker.

Hvor stor er din niche? Jeg mener, hvor mange annoncer regner du med at skulle have vist ad gangen osv? Hvis din portal skal være stor, så er der mange overvejelser, der skal gøres inden du begynder at lave sitet.

Det var mit besyv - take it or leave it :)

Tilmeldt 29. Aug 09
Skrevet kl. 16:53

Hej Rasmus

Tak for dit input.

Jeg er godt klar over at der er en del overvejelser når man skal oprette en jobportal som denne og det bliver en proces, hvor jeg gerne vil arbejde sammen med den eller bedste som kan lave dette til en fornuftig pris.

Det kan godt være at mine ønsker ikke kan opfyldes i et af de standardsystemer der findes. Hvis I ikke ønsker jeg et samarbejde med én som kan lave det fra bunden og som har mod på at være en del af noget helt nytænkende.

Jeg forventer naturligvis at den person er klar til at underskrive en NDA.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 19:06

jobportal:
Kender du nogle som kan lave disse nødvendige tilretninger?

Jamen det gør jeg da :) Webitall hvor jeg er ansat

// Peter

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:59

Hej

det kan nemt laves med et par moduler i drupal, sig til hvis du er interesseret. Jeg har arbejdet mange år som webudvikler hos en af de større jobbaser i dk, sig til hvis du vil have lidt feedback.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)