Jeg søger en flashmand eller kvinde :-) som kan lave flashfiler, f.eks. nogle som ligner, dem der kører i toppen på amino.dk.
Ret simple bannere, men jeg søger alligevel også en som har smag for detajlen. Jeg skal ikke bare bruge En baggrund og nogle enheder der er klasket op og slider rundt. Nej - du må gerne selv tænke lidt på afstande, flotte eller sjove detaljer, udseende og generel virke på siden.
Der er tale om 10 ens ens bannere á 650 x 290 pixel. Det er til en webshop, så der skal køre forskellige produkter og lidt tekst til hver produkt, navnet f.eks.
Så jeg søger et godt tilbud fra dig som både kan håndterer flash og photoshop helt ind til knoglerne, og forstår at udnytte det. Jeg har flere opgaver hvis opgaven løses tilfredsstillende og til en god aminopris selvfølgelig :-)
Vi har stor erfaring med at lave flashbannere der fungerer: både æstetisk og clickrate-mæssigt. Vi leverer flahbannere til en lang række store sites, blandt andre BilZonen.
Du er velkommen til at kontakte mig på info@inkbrother.org omkring dit projekt, så tager vi den derfra.