Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et unikt design til PHPBB3-forum?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får ret og jeg får fred :)

Fortsat god weekend!

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:44

I stedet for at "misbruge" tråden synes jeg at i skal skrive privatbeskeder til hinanden (bare en opfordring).

Nå, men tilbage til emnet:

Jeg har kgget på diverse engelsksprogede sites som sælger templates, men der ingen af dem som har fået mig til at tænkte "wow". Det skyldes formentlig at de minder for meget om hinanden.

Det jeg efterspørger er en template/design hvor PHPBB -designet ikke står alt for tydeligt.

Hvad vil sådan et design mon koste? Er der nogen der kan fremvise deres arbejde?

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 13:51

pris-forum.dk:

Det jeg efterspørger er en template/design hvor PHPBB -designet ikke står alt for tydeligt.

Hvis jeg tolker dig rigtigt, så vil jeg være meget svært, eftersom phpBB har sin opbygning med trådvisning osv., så at få det brudt op så det vises på en helt anden måde er nok ikke så nemt.

Et eksempel på et template jeg har "lavet" (modificeret) findes på AionDanmark - Det Danske Aion Community.

Dette ser dog lidt halvfærdigt ud, og det er det som sådan også lidt, eftersom jeg aldrig har haft tiden til at lave det super perfekt.

Dog er jeg tilfreds med det som det er nu.

pris-forum.dk:

Hvad vil sådan et design mon koste? Er der nogen der kan fremvise deres arbejde?

Tilbage til prisen, så vil jeg mene at et sådant design, hvis du får valgt at få lavet et specialdesignet et til dig fra bunden af, ligger en smule/del højere end almindelige webdesigns, eftersom der ligger en del mere arbejde i at få det konverteret til phpBB.

Dette er så ikke noget jeg har beviser på eller noget, blot et skud i tågen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:05

De fleste templates kan jo moddes så de passer til ens formål.

Jeg har feks. selv redigeret dette template, så det lignede så godt som muligt vores originale template på phpbb v2.0

Danmarks bedste spillemaskine forum

Ellers er der flere forums og sites der omhandler modning af phpbb, nogle af disse tilbyder også at foretage opgaver for andre.

Tilmeldt 29. Aug 09
Skrevet kl. 14:07

Jeg har kigget på dit website og det ser flot ud. 

Det er faktisk i nogenlunge samme stil jeg har tænkt mig at det skal være.

Tilmeldt 29. Aug 09
Skrevet kl. 00:21

Jeg har kigget på dit link.

Umiddelbart synes at jeg dit design er for "dark" til mit formål.

Jeg er godt klar over at et specielt designet skabelon er væsentlige dyrere end hvis man køber et færdigproduceret produkt. Dog kunne jeg godt tænke mig at høre hvad en dansk webdesigner tager for at lave et unik design.

For mig er det egentlig underordnet om det er programmet fra bunden eller om der er bare lavet nogle desingmæssige ændringer. Jeg skal bare være glad for det færdige produkt.

Jeg henvender mig herinde da jeg gerne vil have det lavet af en dansktalende kontakt. Alternativt må jeg ty til udlandske webdesignere.

Et ca. gæt på et prisleje vil være rart så man ved hvor bekostelig en affære det er.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:30

Har du en mail man kan skrive til dig på?Smile

Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 01:31

Hej, jeg kan udføre arbejdet for dig til 1500 kr. Et skræddersyet design efter dine behov.
Jeg opgiver referencer på anmodning, besvar venligst privat hvis det har interesse.

Vh. Enja

Tilmeldt 29. Aug 09
Skrevet kl. 02:14

Hej Enja

Jeg kan desværre ikke finde ud af at sende privatbeskeder. Har ikke kunnet finde en menu.

Nogen som kan hjælpe?

Tilmeldt 29. Aug 09
Skrevet kl. 02:25

Ja selvfølgelig:

info (snabela) pris-forum .dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)