Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Førstehåndsindtryk af forside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En dejlig ERFA-gruppe gav mig feedback på min shop. Og forside...

Nu har jeg arbejdet lidt med forsiden og nu håber jeg, at du gider sige et par ord om dit førstehåndsindtryk af denne forside:

http://umas.dk/default.asp

Ordet er frit - lad mig høre...

Kh Trine

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:21

Hej Trine,

Rigtig flot shop.

Umiddelbart giver forsiden mig et indtryk af kaos - du har blandet produkter sammen med forskellige logoger mv. som får det hele til at se lidt forvirrende ud.

Endvidere syntes jeg at du ikke går det klart nok hvad du egentlig kan tilbyde på shoppen og hvad den omhandler.

Jeg hvis var dig ville jeg benytte mig af muligheden for opsætning af Google Website Optimizer - https://www.google.com/analytics/siteopt/ - hvor du har mulighed for at teste forskellige varianter af din forside.

Så bygger du nemlig forsiden på nøgletal og klikmønstre fra dine kunder, og ikke på din personlige mening og følelse.

Rigtig god fornøjelse.

Mvh Henrik

PS. Det forekommer mig utroligt udfordrende at lave links i FF - derfor må du lige kopiere det ind i din browser.

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 12:32

Hej Henrik

Tak for det - jeg er egentlig ret enig i det du skriver... Forklaring følger ikke - det er for omstændigt.. smil.

Vedr. optimizer er jeg enig - er blevet introduceret via oplæg fra Morten Vadskjær. Ikke at det er en undskyldning, men scanNet kan ikke tilbyde den mulighed... Men det er en helt anden snak...

Arbejder videre og hører hvad andre mener.

Kh Trine

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:33

Flot banner i toppen. Jeg ville dog putte dit logo "www(hjerte)umas(hjerte)dk op i toppen, så det ikke fylder så meget midt på siden.

Men puha - der er jo så mange kategorier på forsiden, at jeg fuldstændig mister overblikket. Hvad sælger du egentligt? :)

Prøv at holde dig til måske 3-4 bokse på forsiden og så smid resten af indholdet ind i en menu i venstre side. Tror det umiddelbart vil være den mest logiske opbygning for et sådant site. Evt kunne du smide hele listen under "produkter" ned i en menu i venstre side.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:34

1. du bruger alt for mange forskellige fonter(skrifttyper) på forside.

2. måske burde dine menuer have rollover image, så når musen køre henover, skifter den baggrund ved det valgte emne.

3. Måske burde overskriften blive igennem alle siderne, det kune eventuel flyttes op der hvor der er et billede af dig.

4. Fint med CO2 fri logoer du har men har du tilladdelse til at bruge dem?
Hvis du har, da det ikke er et produkt måske overvejes at flyttes til et sted, hvor folk kan se dem fra alle sider.
Da det så er en good will reklame fra dit firma.

5. Når man kigger på en menu burde "Forside" knappen ikke være yderst til venstre?
Da det er det man starter med, jeg faldt i fælden og ledte efter den der.

6. Dine billeder på siden virker som om de bare er smidt ind (de svæver), måske burde der tænkes over et design som går igen på siderne? det kunne være en ramme osv.

7. Din indkøbskurv er tom / Varen er pt. udsolgt   <--- betyder det så at hvis man trykker på en vare og den er udsolgt, kommer den ikke frem i kurven?
Hvis det er sagen, burde det så ikke laves om og sige hvornår den cirka kommer på lager igen, så en kunde ikke går forgæves, hvis man er heldig de vil komme tilbage for at forsøge at købe den igen?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:36

Lige en tilføjelse:

Jeg synes en side som http://www.happii.dk/ er utrolig overskuelig. Du skal selvfølgelig ikke lave samme design, og alle deres funktioner er nok også lidt overkill i forhold til din webshop. Men prøv at lade dig inspirere af opbygningen af sitet. Den synes jeg er utrolig god.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40

Syntes også som Henrik, at forsiden ser lidt forvirrende ud. Og jeg finder heller ikke ud af hvad du sælger. Kan heller ikke lide at søge efter produkter på en drop down menu.

Ellers så syntes jeg at det er godt at du skriver lidt om produkterne.

På forsiden kunne du lave en venstre menu, fordi jeg syntes du skal vise dine produkter frem midt på forsiden og ikke Bliv fan på Facebook, Tag ansvar for fremtiden, og nedsæt dit co2. co2 neutralt website,

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Skrevet kl. 12:41

Hvor har I mange gode vinkler og pointer! Tak for det.

Også sjovt at se hvor forskelligt tingene bliver "kigget på"

Det er udfordringen med en webshop - at gøre den bruger- og seervenlig samt følge sit eget hjerte...

Jeg tager til mig og sorterer med hård hånd :-)

Kh Trine

p.s. Jeg har tilladelse til CO2-logoerne - jeg er samarbejdspartner med både "1 ton mindre" og "ingenco2"

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:50

Synes egentlig ikke siden er så forvirrende igen (havde forventet et kaos af bokse o.l. efter at have læst kommentarer), men det var da ikke så slemt igen :)

Men som de andre siger, så mangler der lidt orden i rodet.

Og så en helt anden ting, nok også mest personlig, så tror jeg ikke en pind på de CO2-kvoter, så for mig gør den ingen anden forskel for siden andet end "Det var da spild af penge..."

Lige mine 5 cent.

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 13:12

Hej

Jeg ville gøre siden mere personlig, og lægge langt mere vægt på dit billede af dig selv i den grafiske udformning. Du har et kanongodt udtryk og billedet emmer af frisk luft. Det originalfoto må en tur i photoshop og så få en mere fremtrædene position, hvor varerne så går ind og fremtræder på en måde der bekræfter førstehåndsindtrykket af god livsstil, som billedet af dig faktisk udtrykker.

Det er tilladt at rødme en smule, men brug dog dit gode billede af dig selv mere offensivt.

/Michael

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)