Jeg sidder lige og søger en AminoWordpress udvikler, og har brugt en fandens masse tid på at scanne tråde igennem
Jeg ved ikke, om jeg er den eneste, men hvis Amino havde en Fagbog som man kunne slå op i af forskellig faggrupper, ligesom De Gule-sider, så ville det gøre det langt nemmere.
Amino, kunne jo tjene lidt lommepenge på en database hvor Amino Plus medlemmere havde en lille spalte eller 2 der beskrev hvad de tilbyder, som linker hen til deres profil-side.
Linket til deres profile side, gør at man lettere kan læse deres svar i de forskellige tråde, og derved skabe sig et indtryk af deres ekspertise og deres Amino-venlighed
Du burde nu være glad for at der findes så mange tråde, hvor du kan lede :)
Fordelen ved at du kikker i trådene, er at du ofte findes andres anbefalinger også. Selv har jeg arbejdet med både Brian Brandt og Anders Saugstrup til wordpress....begge er hamrende dygtige! Sidste projekt var www.brandviden.dk som Brian stod for.
er søgefunktionen ikke bare rigtig dårlig? Jeg syntes aldrig rigtig jeg får noget ud af den... starter tit tråde hvor jeg ved at sprgsmålet må have været der før, men kan ikke finde de tråde der er relevante.
Mener før der været en tråd med noget ligne , så mon ikke der arbejdes på det . jeg synes også søge funktion kunne forbedres
Mere simpel måde at finde f.eks. en wordpress ekspert på, havde sparet mig for mig mange problemer og penge , for hvem siger man får den rette der henvender sig til en når man laver en tråd - indlæg her på amino.dk , som ny ved man ikke hvem der er god eller dårlige , det ved man første når man har været på amino.dk et stykke tid
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Søgefunktionen er bare håbløs. Men så er det jo dejligt, at man kan spørge. Brian Brandt og Anders Saugtrup er tidligere blevet nævnt og er to af de meget dygtige WP-folk herinde, så det er et godt sted at starte. Begge har hjulpet mig, og jeg har været meget glad og tilfreds hver gang.