Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tænker du på kunden ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har en store interesse i at hjælpe iværksættere med deres kommunikation, så den styrer læseren hen imod et JA.

Derfor er jeg interesseret i at se, hvordan tekstindholdet bliver prioriteret som iværksættere.. sådan generelt set.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:38

nå, men det skulle være en afstemning (Poll) på dette indlæg, men jeg har gjort noget forkert. Men måske kan du hælpe mig alligevel ved at bruge kommentar feltet.

Som iværksætter, hvor højt prioriterer du tekst indholdet på din hjemmeside ?

• Meget, og køber mig til ekspertisen.
  • Meget, og jeg klare det selv.
  • Meget, men jeg skriver generelt, hvad mine konkurrenter også har skrevet.
  • Mindre, og køber mig til ekspertisen.
  • Mindre, og jeg klare det selv.
  • Mindre, men jeg tror at jeg selv kan.
  • Mindre, men jeg skriver generelt, hvad mine konkurrenter også har skrevet.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun sige et stort JA.

Alt, hvad vi gør er 100% fokuseret på at gøre det bedst muligt for vores klienter at opnå det de vil.

Og JA, tekster er sindsygt vigtige.

Jeg mener, at dette at formulere sig præcist, er helt centralt for, om man vinder eller taber en kunde.

Samtidig mener jeg at kun få har den fjerneste anelse om, hvor stor effekt en rigtig skrevet tekst har.

Edit, da du har postet samtidig:

Jeg har i flere år brugt en god del tid og penge på at lære af de bedste - så jeg skriver selv.

At teksten efterfølgende ALTID kan blive bedre af, at en anden gennemgår den er klart. 

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 07:17

Det er meget afhængigt at hvilket site jeg arbejde på. Jeg har en del forskellige sites, og på f.eks joomlatutorials.dk - der er mit fritidsprojekt for tiden - går jeg op i at få forfattet gode tekster. Men må nok ærligt indrømme, at jeg på dette site koncentrerer jeg mig mest om at få skrevet tekster, der er SEO optimeret.

Generelt mener jeg dog, at man aldrig må undervurdere effekten af gode tekster! Omvendt synes jeg også man skal overveje, hvornår man bør gennemlæse en tekst igen og igen inden man publiserer den, og hvornår man kan tillade sig at hoppe over gærdet, dér hvor det er lidt lavere.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:19

Jeg skriver selv teksterne.. Hvis en anden skulle skrive teksterne ville det kræve et vist kendskab til produkterne, og det tror jeg ville tage lang tid at få = blive temmelig dyrt.

Jeg skriver alt det, jeg selv kan finde på først, og her efter kigger jeg, hvad leverandøren har nævnt i fx deres kataloger, for at se, om der er noget jeg har glemt at få med.
Jeg tror, teksten vægter meget højt, så jeg skriver altid, alt hvad jeg overhovedet kan komme i tanke om.. fx gavepapir; hvor tykt er det, hvor bredt, hvordan er farven, hvilket gavebånd passer til, hvilken stil er det osv..

Dog kan nogle ting, fx et viskelæder, være svært at sige ret meget fornuftigt om, og så bliver teksterne knap så lange :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50

1000 tak for jeres feedback.

Håber at der også kommer flere meninger på dette område.

/Glenn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Jeg mener at teksten på en hjemmeside, er noget af det mest afgørende for at fremme ens budskab. Det er selvfølgelig ligeså vigtigt, at man har en harmonisk hjemmeside, som er sammensat med de rigtige billeder, rammer mv som passer til ens målgruppe, uden at skræmme dem væk.

Jeg mener selv at jeg forsøger, på mine egne sider at skrive på en måde, som fremmer salget af mine produkter og er med til at understrege det som jeg selv sætter stor pris på ved en webshop, nemlig at læse troværdighed, god kvalitet- og serviceopfattelse. Men alligevel støder jeg tit på nogle brølere i udformning, ordlyd mv. som jeg efterfølgende ærger mig over.

Jeg har bestemt flere gange overvejet at hyre en tekstforfatter, men ikke rigtigt kommet videreIndifferent

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:44

"Meget, og jeg klarer det selv."

Min udfordring er måske nærmest, at jeg informerer mere, end jeg sælger. Det ligger mere naturligt for mig. Jeg har flere forskellige hjemmesider, nogle bliver "renoveret" en gang årligt eller deromkring. Andre - især bloggen - bliver opdateret ofte. Min blog har derfor mange flere besøgende end de øvrige sider, men bloggen sender også folk videre til f.eks. Regnskabsskolens hjemmeside.

Jeg skriver ALDRIG hvad mine konkurrenter også har skrevet. Men jeg har en enkelt konkurrent i en anden landsdel, som "bliver meget inspireret af mine tekster" og til tider kopierer direkte. Jeg gør ikke noget ved det, fordi det er trods alt ikke hele tiden. Og så synes jeg, det er lidt usselt - men hendes problem.

Jeg har tidligere skrevet lidt med dig, Glenn, om f.eks. det "at lukke salget" på sider. Og selvom det går langsomt med at implementere dine gode råd, så er det hele på vej. Og jeg har meget at læse - men synes balancen er svær: Når jeg nu ikke vil have "nettoreklamer" men hellere vil informere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10

"Når jeg nu ikke vil have "nettoreklamer" men hellere vil informere."

Det kan jeg fuldt forstå, jeg hader selv sælger men elsker god en ven-skaber. Altså dem hvor jeg siger "Hende, hun var sgu rigtig flink" imens jeg lægger røret på, efter at have købt et kursus i virksomheds økonomi Wink

"Nettoreklamer" er det det man har i bagtankerne som iværksætter og derfor nedpririoter man tekstindholdet på sin hjemmeside ?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:11

Mekanikeren kører ofte i en gammel spand, og min hjemmeside er faktisk ikke så eksemplarisk for tiden. Måske skulle jeg hyre en tekstforfatter...

Men når jeg arbejder for kunder, gør jeg ikke blot meget ud af teksten. Jeg gør også meget ud af, at teksten spiller sammen med resten af sitet. Det er vigtigt at bruge teksten til at lede kunden den rigtige vej rundt på sitet.
Jeg har uddybet det i min blog: http://www.amino.dk/blogs/kjersogdin/archive/2009/08/09/hjemmesiden-vis-dine-g-230-ster-vej.aspx.

Og om den besøgende på hjemmesiden har 1. prioritet? -altid.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)