Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige IT-konsulent/Webdesigner til super billige priser .

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer.

Jeg og en anden har startet en virksomhed sammen hvor vi tilbyder it-support og hjemmesider og også undervisning i OS og software hvis det ønskes .Totale netværksløsninger eller generelle konsulenttimer tilbyder også

Vi laver også alt indenfor den grafisk branche og vi ville også gerne være din hardware leverandør. Vi er helt nyopstartet og søger i den forstand nogle billige referencer.

Alle som har interesse ville få rigtigt billige priser indenfor alt arbejde og der ville blive taget en super hånd om det .

Håber i amino ville støtte op om vores nye virksomhed . Bare skriv en PM eller skriv i tråden.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 21:50

Hvad med et link til Jeres hjemmeside, hvor der kan ses nogle referencer m.m.?

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 21:56

Vi mangler jo nogle referencer, det er netop det vi søger i denne tråd. Vi begge har siddet i private firmaer hvor vi har arbejdet for folk indenfor IT og den grafiske branche. nu har vi taget skridtet og gået selvstændige og ønsker at bygge vores egen portfolie op :)

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:59

Tillykke med initiativet!

Skal det være webdesign?

Jeg skal bruge nogle postkort med print på begge sider som alternativt til brochure/visit kort, da de skal uddeles til forbrugere i forbindelse med en "messe".

Skal bare bruge designet så har jeg selv trykkeren - kunne det være en opgave for jer?

Hvis du/I finder det interessant så giv lige lyd, eventuelt som en PM:

mvh.
Godide

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 13:53

HEj Goide . Jeg har smidt en pm . Så du meget gerne vende tilbage på det . :)

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 14:32

KwaZo:

Vi mangler jo nogle referencer, det er netop det vi søger i denne tråd. Vi begge har siddet i private firmaer hvor vi har arbejdet for folk indenfor IT og den grafiske branche. nu har vi taget skridtet og gået selvstændige og ønsker at bygge vores egen portfolie op :)

Min fejl - jeg mente egentlig kompetencer - ikke referencer.

For I har vel en hjemmeside, eller hvad?
Ved godt I endnu ikke har referencer, hvis I lige er startet, men en hjemmeside at profilere Jer på ville nok være at foretrække. Bl.a. for at folk kan se Jeres kompetencer (og senere referencer).

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:37

I kan lave min side om (www.siingle.net)

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 14:58

Hej Enur

har du en mail jeg kan skrive til dig på

mvh

Kwaazo

Tilmeldt 12. May 09
Skrevet kl. 14:59

Vi er i gang med at udvikle på den :) og den ville være oppe meget snart . Hvis folk ønsker se vores referencer kan de sende en mail og de ville senere komme på websitet også :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:19

Ja, min mail er support@siingle.net

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)