Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl - Amino ser farligt ud.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Crew.

Da jeg ville besøge Amino tidligere i dag, var resultatet dette:

Det så sådan ud i et kvarters tid, hvorefter det har rettet sig selv. Det ser nu igen normalt ud på min skærm.  Ville dog lige gøre jer opmærksom på det alligevel, i fald der er andre der oplever det samme. Det er nemlig rigtig irriterende at se på og i særdeleshed - at navigere rundt på.

~ Amaris

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:47

Ja, man kan blive helt bange... Cool

mvh Hans

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:55

Der er nok en der har rodet med serveren på daværende tidspunkt kunne jeg forestille mig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:03

Michael:

Hvis du siger det, så...  Wink Jeg aner intet om det tekniske bag en hjemmeside/forum og derfor heller ikke hvad der har forårsaget det. Ved bare at det ikke var rart at se på. Var heller ikke klar over om det kun så sådan ud hos mig, eller om det også var tilfældet for alle andre. Ser dog ud som om det bare har været mig, så det var nok et mindre problem og overstået nu går jeg ud fra. Blev bare forvirret af at kigge på det =)

Tilmeldt 12. Sep 07
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 17:09

uha, det ser ikke godt ud Confused

Jeg har også problemer med amino er længe om at åbne.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:11

Hej !

Det du skal gøre, er at rydde din cache, det burde hjælpe. Cachen er det lille lager, en slags midlertidig mappe, hvor billeder og andre webelementer på dine populære sider gemmes, derved slipper du for at downloade alle elementer, hver gang du går ind på en hjemmeside.

Men nogen gange, går der lidt ged i det, og derfor er det vigtigt, fra tid til anden at muge ud i det.

I internet explorer skal du ind i indstillinger og "delete files", "slet filer" eller lign, i andre browsere kan en google-søgning på f. eks

how to clear cache in [browser]

hjælpe dig. Jeg håber du finder ud af det

/Simon

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18

Hej Simon.

Tak for hjælpen, det har jeg nu prøvet. Anede jeg faktisk ikke at man skulle gøre, har aldrig prøvet at noget så sådan ud før, det hele plejer at køre meget godt synes jeg. Men det er hermed taget til efterretning, vil huske at gøre det en gang i mellem fremover.

~ Amaris

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 17:28

Har oplevet det samme og også med andre sites.

Har en fornemmelse af, at nogen gange er det hos en selv den er gal. Det virker som om man ikke når at få læst alt ind inden siden er færdig med at downloade dataerne. Specielt har jeg en fornemmelse af, at der mangler f.eks. en css fil, som er den der styrer fonte og andre genneraliseringer.

Har også tænkt på, at det kan være den forbindelse man sidder med, der går lidt langsom, på grund af belastning.

Aner ikke om mine fornemmelser er rigtige, det må der være nogen der ved lidt om...

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29

Altså det er ikke noget man skal gøre.. Men når det ser sådan der ud, er det i 9/10 af tilfældene cachefejl :)

/Simon

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)