Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din egen revisor for kun 185,-

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så meget koster det faktisk, men så er det også uanset opgaven !!

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:13
Det ville måske være en ide hvis du var lidt mere præcis omkring hvad man kunne få for 185 kr :)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:16
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:44
Uden at være ude på at fornærme dig eller noget, så ville jeg nok overveje at få lavet hjemmesiden færdig inden du giver dig til at markedsføre den, at den hedder "Hjemmeside Sidetitel" virker ikke videre overbevisende på mig, og så sørg for at få dit eget domæne til den.
Og jeg ville nok ikke vælge en revisor der kun er til at kontakte pr telefon efter kl 16, selvom prisen selvfølgelig er lav.

Ovenstående er ment som venlige råd, ikke som en kritik.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55
Jeg er nemmest at træffe e. 16.00 da jeg som regel er ude hele dagen. Men tjekker da mails flere gange dagligt og har også mobilen med. Det er jo fordi det er et enkeltmandsfirma, at jeg gør opmærksom på det.

Med hensyn til hjemmesiden, er man jo nød til at tænke på omkostningerne.

Men tak for indlægget.

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:12
Dato: 07-09-2006 21:16:02 Forfatter: presario

Se mulighederne på www.sitecenter.dk/azb

Kære Brian,

Jeg kunne da godt tænke mig at få en oversigt over dine faglige evner. At du henviser til din hjemmeside er forsåvidt ok, men da en del af dine potentielle kunder måske skal findes via dine indlæg på amino.dk - så ville det også give disse potentielle kunder en mulighed via debat at vurderer dig, hvis du via indlæg fortalte om dine faglige evner.

At din hjemmeside ikke lever op til nogle aminoers forestilling om hvordan en sådan skal se, behøver du næppe tage dig af - men du vil nok opleve at hjemmesidens udseende giver bagslag hvis du ikke er istand til at visualiserer hvad du helt specifikt kan - bl.a. p.g.a. den ret lave pris du spiller ud med. En anden ting er dit alias, som du burde skifte ud med dit rigtige navn - hvis du altså tør :-)

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:20
Hej Lars.

Tak for dine forslag. Helt konkret er det kun personlige og I/Sére jeg koncentrere mig om. De andre dvs. ApS og A/Sére lader jeg den registrerede revisor om.

Den nye revisorlov er heldigvis blevet gjort nemmere, således at det idag ikke er nødvendigt med en registreret eller statsaut. revisor for at lave sin årsrapport. I princippet kan man selv gøre det, såfremt man tilhører klasse A-virksomheder. Ifm. den nye revisorlov blev der indført en byggeklods-model, som alle virksomheder nu er opdelt efter.

Klasse A er alle personlige mv. samt virksomheder med begrænset ansvar, såfremt balancesum er under 6 mio. og omsætning er under 12 mio. og antal ansatte er under eller lig 10.

Overskridelse af to af grænserne i to på hinanden følgende år medfører skift af regnskabsklasse.

Klasse D er alle børsnoterede selskaber samt statslige til info.

Klasse C er alle mellemstore selskaber.

Klasse B er alle andre, hvor balance sum er mindre end 29 mio., omsætning mindre end 58 mio. og antal ansatte mindre end eller lig med 50.

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 21:00
Dato: 08-09-2006 09:20:17 Forfatter: presario

Hej Lars.

Tak for dine forslag. Helt konkret er det kun personlige og I/Sére jeg koncentrere mig om. De andre dvs. ApS og A/Sére lader jeg den registrerede revisor om. (snip)

Klasse B er alle andre, hvor balance sum er mindre end 29 mio., omsætning mindre end 58 mio. og antal ansatte mindre end eller lig med 50.

Hej Brian eller vil du hellere kaldes Presario?

Det var en ret overordnet beskrivelse af din faglige evner, eller rettere kun en beskrivelse af hvilke type virksomheder du tager dig af.

Hvad med at sælge dig og dine evner på en anden måde, f.eks. ved at beskrive hvordan din arbejdsgang er! Er der tale om bogholderi, eller er det kvartalsregnskaber der er din force - foregår arbejdet hos dig eller hos kunden - er du forsikret mod egne kvajere? osv osv

Selvom din udgangspris er meget lav, bør du fortælle hvad du kan og gør i detaljen. En serviceydelse på et meget lavt beløb kan i længden vise sig at være et dyrt bekendtskab, eller helt afholde potentielle kunder fra at prøve. Derfor på med vanten og beskriv hvad du tilbyder og gerne detaljeret uden at gå i pettitesser.

Link til din hjemmeside er godt, men den potentielle kunde vil gerne vide hvem du er - før næste skridt, nemlig at kontakte dig.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:19
Hej.

Jeg forstår godt hvad du efterlyser. Men de enkelte aftaler med kunderne varierer jo meget. Nogen vil have det på en måde medens andre er opdraget til noget andet. Men et fællestræk for de fleste, er at der udarbejdes en saldobalance som følger den enkeltes kundes momsafregningsperiode, dvs. enten hver kvartal eller hver halve år. Denne periodebalance udarbejdes på grundlag af kundens bilag, som enten jeg eller kunden fører i en kassekladde. Når en periodebalance afleveres, har jeg stemt alle poster af, herunder anlægsaktiver, likvidebeholdninger, lønafstemning mv. Der følger altid et følgebrev med til hver periodebalance. Nogen kunder ønsker en større gennemgang end andre.

Dertil udarbejdes der een gang årligt et årsregnskab, årsregnskabet udarbejdes på baggrund af den bogføring der er sket gennem året. Nogle kunder laver igen selv deres moms, så der er der kun tale om at udarbejde et årsregnskab for disse. Hvert årsregnskab består af to regnskabshæfter. Et for virksomhedsdelen og et for den personlige del, hvor alle trådene så at sige samles. Der sluttes af med en skatteberegning som indarbejdes i rapporten.

Alt bogføring og årsregnskab laver jeg på min egen computer. Jeg bogfører ikke på kunders edb. Ofte sender kunden bilagene til mig, eller de afhentes og så retur igen.

Hvis du har brug for yderligere informationer er du velkommen til at ringe.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 21:31
Hej ?

I din indledning af denne tråd skrev du en pris på 185 kr for alle opgaver - øhh, hvad dækker dette beløb så helt specifikt?

M.h.t. at ringe! Hvem skal jeg så tale med, eller spørge efter? :-)

Med venlig hilsen

Lars C

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)