Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange gange er det optimale antal søgeord indgår i teksten

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange gange er det optimale at et søgeord indgår i teksten på en hjemmeside ?

Jeg har hjemmesiden Vejle Bryghus

Jeg har naturligvis et ønske om at ligge højt på søgeordet "Vejle Bryghus" men er ordet brugt for meget ?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er sikkert : grimt ser det ud med alle repeteringer af ordet.

En anden ting, hvor mange konkurrenter har du , der skal slås på ordet Vejle Bryghus ?

Jeg tror du har misforstået nogle ting omkring SEO, men det skal eksperterne nok fortælle dig i nogle andre indlæg end mine.

Nå det er sagt , kan du gentage de ord du gerne vil konkurrere på rigtigt mange gange. Se for eksempel her , hvordan Thorborg har spammet sin egen side med ordet spam, for at ligge højt der :

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Randers
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Klaus

Det er altid godt at gå efter at det skal være godt at læse. Giver det virkelig mening at der skal stå Vejle Bryghus så mange gange i den tekst? Det er måske lidt rigeligt:-)

Jeg snakkede på en tidspunkt med Marcel Fuursted, som er rigtig dygtig til alt det med SEO, og han sagde at hvis man tager udgangspunkt i at ca 3% af ordene må være den søgefrase du tager udgangspunkt i, så går det ikke helt galt. Jeg har ikke regnet den ud på din, men du kan jo prøve at tælle sammen og se hvordan det ser ud:-)

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ok hvis tommelfinger reglen er 3 % så ligger jeg måske i overkanten :-) Måske jeg skulle prøve at rette teksten lidt til på det søgeord :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens have mere end 3 % , men det skal jo også være pleasing for the eye, som man siger.

Som de kloge siger : det fint med trafik til siden, men hvis du ikke skaffer kunder kan det være lige meget.

Det den balance man lige skal finde, mellem rigeligt med søgeord og så en tekst der virker indbydende og TROVÆRDIG for dit publikum

Men du har viljen til sejr , det må man gi dig ;-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan checke procenterne på den her metatag analyser

bryghus - 28 - 8.67%
vejle - 28 - 8.67%
vejle bryghus - 22 - 6.81%

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige i første omgang vil jeg sige, at jeg er lige glad med salg på den side - Det eneste jeg går efter på det domaine er placeringen

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se der er et andet vejle bryghus

Hvem af jer har egentlig ret til navnet...??

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Det er rigtigt at der er en anden hjemmeside ved det navn. Vi har som selskabsnavn registeret det tilbage i 2007. Den anden hjemmeside har ikke det te som firma/selskabsnavn

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis navnet er Jeres.. Var det så ikke en idè at bede konkurrenten om ikke at bruge navnet..??

De ranker jo også højere end jer på Google og har de ikke ret til at bruge navnet, vil der jo ikke være konkurrence på søgeordet "Vejle Bryghus"

Iøvrigt kan i også bede DK-hostmaster om at lukke domænet da det krænker jeres rettigheder..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)