Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt magasin

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ellirk,

Kan du ikke uddybe dit spørgsmål? Jeg forstår ikke problemstillingen...? Trykkeriet i Sverige er ligeglad med om teksten er på dansk, svensk, spansk eller klingon for den sags skyld. Du skal blot være opmærksom på, reglerne for moms ved EU-køb hvis du vælger et svensk trykkeri.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:23

Hej Anders. Ja, det kan jeg godt forstå at de i sverige er ligeglade. Ved du hvor jeg kan tjekke regler for køb i andre lande.
Men ellers mener du at man bare skal gå i gang. Der er ikke nogen ansøgningsskemaer eller så'n. Det drejer sig om et gratis magasin der vil udkomme 6 gange årligt. Og så skal man vel bare holde sig inde for almindelig pli og skrive ordenligt! Hvordan har du selv magasin erfaring? Hilsen Ellirk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:34

Hej Ellirk, svenskerne skal skrive dit CVR nummer på deres faktura, på den måde slipper du for at betale svensk moms, tilgengæld skal du selv indberette erhvervelsesmoms herhjemme, på skat.dk kan du læse mere om reglerne for EU-køb...

Vi har selv udgivet et husstandsomdelt magasin i 37.000 eksemplarer på månedsbasis, vi solgte rettighederne til magasinet for godt to år siden. Siden da har vi gjort det i medlemsmagasiner og lignende.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)