Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Software udvikler/driftspartner søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har lidt forskellige mindre softwareprojekter som jeg gerne vil have udviklet.

Softwareprojekterne er afgrænset mindre programmer, der skal kunne kommunikere med ERP og CRM systemer.

Der søges samarbejdspartnere der både kan håndtere udviklingen og kundesupport på programmerne (engelsk).

Skrive gerne en mail til nm@genhopie.co.uk, hvis du er interesseret i mere info.

/Nikolaj

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:37

Har du overvejet outsourcing til Indien? Du nævner at det skal foregå på engelsk, og dette taler langt de fleste indere flydende. Det er derfor muligt at outsource langt flere opgaver til Indien fra f.eks. England, da inderne netop kan sproget rigtig godt.

Vi har også i vores firma www.eruditesoft.com håndteret opgaver for engelske firmaer. Dette spænder fra programmering, grafisk arbejde til validering af data.

Fordelen med www.eruditesoft.com er, at det er et softwarefirma med fod i både Indien og Danmark. Udviklingen foregår i Indien, men med styring af en ledelse, som er både dansk og indisk.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:58

Hej Nicolaj

Hvorfor outsource til indien, når du kan rige til os vi sidder tre danskerer med John Larsen som udviklings lederer, John, har 32 års erfaring inden for I.T. jeg har selv fire års som projekt lederer, jeg lede tidligerer Thai I.T. Development. men har slået sludene samme med John da jeg så potentialet.

Vi udvikler indenfor C, C++, Delphi, JAVA og  PHP, derudover løser vi opgaver i flash, ja Inderne taler engelsk, vi svarer på dansk, kender danske krav, så hvis du er interesseret send os din projekt beskrivelse af det første projekt du gerne vi have udviklet.

Hilsen Michael Jacobsen

durian@gmail.com

mcj@loxinfo.co.th

www.outsource-it-to-thailand.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 13:10

Vi har ingen danske udviklere på kontoret i Indien, da vi henvender os til små og mellemstore virksomheder, hvor fordelen ved outsourcing lidt forsvinder, hvis der skal betales for en dansk projektleder. Hvis man først skal betale for en udlandsk programmør, og dernæst også skal betale for en erfaren dansk projektleder, så har man hurtigt betalt det samme, som en almindelig dansk programmør koster. Altså med mindre at projektlederen går til samme løn, som de lokale projektledere, men det sker nok ikke :-)

Vores kunder er glade for, at der ikke sidder danske projektledere i Indien. I stedet er der lokale projektledere, som har arbejdet med danske projekt i adskillige år, samt vi har også haft flere kunder fra Danmark og USA til at arbejde fra Danmark. Der er også mulighed for den enkelte kunde at få projektlederen fra Indien til Danmark i en periode.

Dog har vi også projekter, hvor det er nødvendigt med danske projektledere. Her har vi kontakt til projektledere i Danmark, som vi kan trække på, men det er meget sjældent nødvendigt, da langt de fleste kunder har projektledere inhouse. Samtidig har jeg forståelse for, at det er en god ide med en dansk lokal projektleder, hvis man outsourcer til et land, hvor engelsk ikke er særligt udbredt.

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:37

Hej Michael og Jacob

Jeg har desværre ikke haft held med projekter der tidligere er Outsourcet.

Et lille nemt eksempel var et lidt større projekt som en dansk virksomhed med outsourcing i Indien (ikke nogen af jer), skulle leverer.

Jeg fik et tilbud på at de kunne leverer på 2 måneder og der skulle bruges X timer på projektet. Af skade bliver man jo klog, så jeg tænkte at jeg først ville sende dem en meget simpel delapplikation, inden jeg sendte hele pakken afsted. Den meget simple programmering tog 3 måneder og 3 gange overskridelse af budget.

Nu skal man jo ikke skærer alle over en Kam, ovenstående var bare min erfaring med outsourcing,k og der var helt sikkert mange ting jeg kunne ha gjort bedre selv i forløbet, eller burde ha været blevet rådgivet om af den danske kontakt.

De projekter jeg er ved at klargøre pt. skal programmeres i DK, af en dansk programmør. Tror det minimum tager 3-4 år før Outsourcing markedet er tilpas modent til at også mindre iværksættere kan bruge det.

men igen.. bare min tolkning af det.

/Nikolaj

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Oct 05
Skrevet kl. 18:19

Hej Nikolaj,

Kun 5% af vores forretning er projektbaseret. Vi anbefaler, at man får tilknyttet en fast programmør, som arbejder for en fra Indien, somom det var en ansat med hjemmearbejdsplads. På denne måde opbygges der en know how løbende mellem programmøren i Indien og kunden i Danmark, sådan man ikke starter fra bunden fra hvert projekt. For der er bestemt noget overhead, når der startes op med outsourcing for første gang, men efter opstarten så arbejdes der med samme standarder, kultur m.m. præcis ligesom en almindelig ansat.

De fleste af vores kunder er iværksættere. De har netop brug for den fleksibillitet, som der ligger i at de kan hyre arbejdskraft med kort opsigelses, samt iværksættere går ofte længere for success i en outsourcing process end større etablerede firmaer. Iværksætteren yder gerne en indsat under starten for at det skal blive en succes. Jeg er også selv iværksætter og kom denne vej ind på outsourcing for netop at have råd til at hyre min første programmør.

Hvis det har interesse, kan jeg eventuelt sætte dig i kontakt med nogle af vores eksisterende kunder. Du har også muligheden for uforpligtende at tage en dialog med en af vores projektledere. Vi vil virkelig gerne give dig en succesoplevelse med outsourcing.

Med venlig hilsen
Jacob Mogensen - www.eruditesoft.com

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 18:28

Hej Nicolaj

Vi arbejder, med to forskellige løsninger, den en er aftalt pris og leverings tid, hvor du får en fast pris på udviklingen, vi løser opgaven og bliver betalt, ingen extras, kun det aftalte beløb. Ingen overraskelser. Når vi har løst opgaven betaler du os, er den en opgave der kan løses i trin, kan aftale opsiges når den ene par mener at der ikke er frugtbart at fortsætte samarbejdet.

Vi låser opgaver for danske firmaer der har fast programmør siddende på time bacis, vi tillader vores kunder at følge udviklinge konstant, det gøres ved at de logger sig ind, derved kan de se hvad der arbejdes på.

Er det mindre opgaver, så løser vi den, du betaler når produkter er færdigt ikke før, disse løses principielt, No Cure, No Pay.

Hilsen Michael

skype    it-michael79

email    michael@outsource-it-to-thailand.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)