Jeg nåede ikke at se den :) Den linje du har hvor der står utf8, kan du ikke lige prøve at kopiere den ind? |
Hmm... hvilken fil står det i?
Jeg nåede ikke at se den :) Den linje du har hvor der står utf8, kan du ikke lige prøve at kopiere den ind? |
Hmm... hvilken fil står det i? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Det er den ikke... det er måske der fejlen er? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Det tror jeg, her er en kopi af en gammel wordpress 2.2 wp-config.php fil jeg fandt på min harddisk: <?php Prøv at se om det ikke virker hvis du bruger denne. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor det skulle være blevet slettet fra din wp-config.php. |
Cool, jeg prøver lige.. mange tak... |
Jo, gør det. Så må vi se bagefter hvis det ikke virker :) |
Der er gaaet noget galt under jeres flytning af data. Der er saaledes nu hverken korrekte utf-8 eller iso-8859-1 encoding af jeres danske bogstaver. Dette kan nemmest checkes i firefox, hvor man kan aendre hvilke encoding siden skal vises i (View->character-encoding). Det ser ikke rigtigt ud hverken som iso-8859-1 eller utf-8. Saa i skal nok gen-importere alle jeres data til den nye server. Hvordan har i exporteret/importeret databasen da i flyttede den fra den gamle til den nye server?
|
Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.
Jeg kan se på bloggen at det virker nu.. Hvad gjorde du for at få det til at virke? |
Jeg ved det ærlig talt ikke, da min programmør har fikset det mens jeg har været ude hele dagen.. men han har kort skrevet, at det åbenbart hænger sammen med opdatering til den nyeste version... og noget med databasen bliver til utf8 og danske tegn der er iso.. backup af databasen, opdatere til nyeste version af WP, slette databasen og smide backup'en op... |