Hej med jer, |
I jeres wp-config.php - har i der sat sproget til da_DK? og er det en dansk udgave i har af Wordpress?
Hej med jer, |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hej Michael... jeps.. har lige dobbelttjekket.. den del er i orden |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Hejsa Kan se, at i har jeres side hostet hos Gigahost, og da man dér kan vælge charset på serveren er det helt sikkert det der er sat forkert ift. jeres wordpress-kode. Det i skal gøre, at at logge ind på jeres Gigahost og under punktet avanceret burde i kunne ændre charset. *Edit* Sorry, så først nu, at i allerede havde prøvet det. Har i prøvet at ændre jeres wordpress-tema til UTF-8? Det er linjen <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" /> i skal ændre til <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /> Derefter, prøv at opdatér siden og se om det virker. Derudover kan jeg se, at i bruger Wordpress 2.2, men vil anbefale jer at opgradere til version 2.8.4 netop pga. sikkerhedshuller i 2.2. Skal i have hjælp til det er i velkommne til at kontakte mig. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Hej Elias, |
Det lyder mystisk! Har i kigget i jeres database (f.eks. i phpMyAdmin)? Hvis i har lavet et MySQL-dump der benytter et forkert charset, kan det jo være helt på databaseniveau problemet opstår. Jeg tror ikke det vil løse problemet med teksten at opgradere til en ny version når det nu har virket førhen. Ellers så prøv at kig i wp-config.php og se, hvad der står af sprog. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at få opdateret, selv om det er surt at du skal til at lave en masse redirects.
Kan du prøve at ligge indholdet af din 'wp-config' herind? selvfølgelig uden password mv. |
Det siger jeg lige videre til min programmør, tak |
Her er wp-config: // You can have multiple installations in one database if you give each a unique prefix $table_prefix = 'wp_'; // Only numbers, letters, and underscores please! // Change this to localize WordPress. A corresponding MO file for the |
Kom til at smide den linje op der hedder secret key... var det skidt? :) |