Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk designer søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg arbejder som webdesigner og koncentrere mig generelt om "den hårde kode". Derfor er jeg på udkig efter en til at levere den kreative grafik til det visuelle design såvel som andre opgaver med grafisk relevans.

Det er vigtigt at du er særdeles kreativ, og lader dig inspirere af virksomhedens foretagende, produkter, visioner, logo og andre forhold der karakteriserer virksomheden. Erfaring med grafisk produktion til web og evt. print er essentielt.

Det omtalte design betegner jeg som et "visitkort på nettet". Altså et design til en mindre virksomhed, som endnu ikke er synlig på nettet, og som har et begrænset produktudvalg.

Hvis det er noget for dig bedes du sende mig en email på kd (snabela) kennethdambo (punktum) dk med svar på følgende spørgsmål:

- Kontaktoplysninger, samt lokalitet
 - Vedlæg links eller vedhæft de to sidste designs du har lavet

- Hvad forestiller du dig at du skal have i timen?
 - Hvor lang tid estimerer du at du skal bruge på et design template i PSD format
 - Skulle du også have omfattende erfaring med SEO, hvor mange timer estimerer du at det vil tage at leverer designet i HTML/CSS?
 - Hvor lang tid regner du med at det vil gå fra du modtager inspirationsmaterialet til det endelige design er mig i hænde?

Mvh, Kenneth Dambo

Fra København
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:35

Hej Kenneth

Jeg har sendt dig en mail.

Med venlig hilsen
Chiel Robben 

Modtag tidsbestillinger på din hjemmeside med Zapla - bookingsystemet virker på alle hjemmesider og tilpasser sig automatisk dit design.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:28

Hej Kenneth.

Du er da meget velkommen til at kontakte mig for yderligere beskrivelse af dine typiske opgaver. Det kan da være at stilen passer ind.

MVH Charlie

www.divendo.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:56

Hej Kenneth,

Jeg sender dig en lille mail hvis ikke det er for sent. Jeg har nogle gode referencer og har god erfaring.

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)