Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tun din DanDomain shop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt og læst denne e-bog... jeg er langt fra SEO ekspert, men jeg er slet ikke imponeret, der var måske 1 eller 2 små ting som jeg lært fra det.
Jeg blev lidt frustreret over at bogen handlede mere om dandomain funktioner end om SEO.
Et bedre navn for bogen vil har været  "Dandomain for Dummies".

Kim har fuldstændig ret angående "egnesider".. Det kapitel sprang jeg fuldstændig over...

Dom: Spil af penge.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ChrisX:

Jeg har købt og læst denne e-bog... jeg er langt fra SEO ekspert, men jeg er slet ikke imponeret, der var måske 1 eller 2 små ting som jeg lært fra det.
Jeg blev lidt frustreret over at bogen handlede mere om dandomain funktioner end om SEO.
Et bedre navn for bogen vil har været  "Dandomain for Dummies".

Kim har fuldstændig ret angående "egnesider".. Det kapitel sprang jeg fuldstændig over...

Dom: Spil af penge.

Bare så du ikke føler du er alene - jeg føler også jeg har spildt mine penge - det var "dandomain for dummies" som du siger. Jeg lærte også 1 eller 2 småting fra den.

Forfatteren gav mig sit ord på at hvis jeg implementerede hans "tips" til indholdssider, så ville min side hurtigt blive meget mere værd hos indholdssiderne - ellers ville han give mig en gratis time i kompensation. Jeg er ikke i tvivl om at min side bliver meget mere værd hvis jeg optimerer mine indholdssider, men jeg købte ikke bogen for at få et spark i røven - jeg købte bogen for at få små magiske tips der kunne skabe mere salg på kort tid - det fik jeg ikke. Men det er jo nok mig der har misforstået formålet med varen.

Jeg har skrevet herinde om det før, og burde egentlig ikke skrive igen, for så føler forfatteren sig måske hetzet, men jeg følte mig rimelig alene og dum da jeg klagede min nød, og nu tænkte jeg at hvis du stod med samme følelse ville jeg give dig en håndsrækning så du ved du ikke er alene.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:41

Det er jeg da ked af at høre! Men jeg vil foreslå dig at implementere de ting, du lærer i bogen først. Din shop er fyldt med duplicate content problemer, forkerte links etc.

Jeg vil mene, du vil få en anden oplevelse af SEO-TUNING, hvis du faktisk fulgte de råd, der er i den. Det har du i hvert fald ikke gjort ;-)

Din frustration over, at bogen handler mere om Dandomain shoppen end om SEO forstår jeg ikke. Det er jo om DanDomain shoppen, SEO-TUNING er skrevet, og det fremgår meget tydeligt, hvad den handler om.

Det er SEO-LEX, der handler om SEO.

Tak for kritikken uanset - men lov mig lige at rette de mange fejl i idn shop i henhold til anvisningerne i SEO-TUNING. Og døm så igen.

God weekend.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:44

Hej Jørgen

Nej - jeg føler mig ikke hetzet. Der er solgt over 200 SEO-TUNING nu, og jeg har nu hørt fra tre inkl. dig, der ikke er imponerede. Til gengæld har jeg hørt fra en 30 stykker, der er meget glade.

Og kritik skal altid tages alvorligt, men det er bare svært at gøre, når kritikkernes egne shops er så fyldte med fejl og dårlige løsninger i forhold til SEO. Så er det jo ikke helt fair at skrive, at man ikke kan lære noget af SEO-TUNING. Men det er bare min mening. Jeg håber, at de tre mindre tilfredse købere overvinder deres skuffelse.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 15:07

Thomas Rosenstand:
Det er jo om DanDomain shoppen, SEO-TUNING er skrevet

Hej Thomas.

Kunne man forestille sig, at der kom en tilsvarende bog om Scannet-shop? Det ville være dejligt.

Jeg har ikke min shop hos DanDomain, fordi der var en, der engang anbefalede, at jeg skulle bruge Scannet Wink - og den sælger jo også ganske udmærket, men alt kan jo blive bedre.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:38

Hej Knud

Nej - der kommer ikke nogen bog fra min hånd om ScanNet shoppen. Men jeg vil ikke udelukke, der kommer andre bøger målrettet div. platforme.

Dengang du fik din shop, var ScanNet indiskutabelt det bedste bud. Det har siden ændret sig - sådan går det jo nogle gange ;-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)