Jeg har købt og læst denne e-bog... jeg er langt fra SEO ekspert, men jeg er slet ikke imponeret, der var måske 1 eller 2 små ting som jeg lært fra det. Dom: Spil af penge.
|
ChrisX:Jeg har købt og læst denne e-bog... jeg er langt fra SEO ekspert, men jeg er slet ikke imponeret, der var måske 1 eller 2 små ting som jeg lært fra det.
Jeg blev lidt frustreret over at bogen handlede mere om dandomain funktioner end om SEO.
Et bedre navn for bogen vil har været "Dandomain for Dummies".
Kim har fuldstændig ret angående "egnesider".. Det kapitel sprang jeg fuldstændig over...Dom: Spil af penge.
Bare så du ikke føler du er alene - jeg føler også jeg har spildt mine penge - det var "dandomain for dummies" som du siger. Jeg lærte også 1 eller 2 småting fra den.
Forfatteren gav mig sit ord på at hvis jeg implementerede hans "tips" til indholdssider, så ville min side hurtigt blive meget mere værd hos indholdssiderne - ellers ville han give mig en gratis time i kompensation. Jeg er ikke i tvivl om at min side bliver meget mere værd hvis jeg optimerer mine indholdssider, men jeg købte ikke bogen for at få et spark i røven - jeg købte bogen for at få små magiske tips der kunne skabe mere salg på kort tid - det fik jeg ikke. Men det er jo nok mig der har misforstået formålet med varen.
Jeg har skrevet herinde om det før, og burde egentlig ikke skrive igen, for så føler forfatteren sig måske hetzet, men jeg følte mig rimelig alene og dum da jeg klagede min nød, og nu tænkte jeg at hvis du stod med samme følelse ville jeg give dig en håndsrækning så du ved du ikke er alene.