Nogle der vil give et godt tilbud på 30 USB nøgler, 2 eller 4gb... Send pris på thomas.nielsen@smartplan.dk Evt med 2 farvet tryk |
Jeg kan også godt bruge et godt tilbud, også med mindre plads.
nikolaj@standoutdesign.dk
Nogle der vil give et godt tilbud på 30 USB nøgler, 2 eller 4gb... Send pris på thomas.nielsen@smartplan.dk Evt med 2 farvet tryk |
Jeg kan også godt bruge et godt tilbud, også med mindre plads. nikolaj@standoutdesign.dk |
Tja jeg købte mig en ny 4 gb Kinston for et stykke tid siden jeg mener jeg gav omkring 90 RMB for den. Jeg kender ikke priserne for dem derhjemme nu til dags, men så skal de jo også sendes til Danmark og der skal måske lidt infortoldning på. Vil da gerne hjælpe jer hvis i er interesseret.
|
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.
Hej T Hvad siger du til en exclusiv stick i ægte læder med flot emballage? USB2 (og USB1 så du kan anvende den i ethvert USB stik uanset om det er i tastaturet eller på computeren) Jeg ligger inde med en rest som jeg skyder af til den nette sum af 76 kr stykket. Jeg har vel omkring 100 stk tilbage. 30 stk 2GB stick kr. 2.280,- +M +Fragt Nej, det er ikke det billigste du kan finde, men de er til gengæld exclusive og gode. Du kan se hvordan de ser ud her (der er ikke præget logo på dem) Vh Brian R |
Hej Tak til dem som henvendte sig... Jeg har bestilt nu, så til dem som ikke fik ordren i skal have mange tak fordi i ville bruge lidt tid på at lave et tilbud til mig... /T Nielsen |