Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointshop / cashback sites - økonomi?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  Digitalist ApS Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Har længe overvejet at prøve kræfter med en pointshop. Jeg ved, at der er en del herinde fra der kører sådanne sites. Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er nogen der vil fortælle lidt om økonomien i det? Evt. som privat besked, hvis de ikke vil have alle skal høre om det.

Samtidigt vil jeg høre om der er nogle der kan anbefale et godt og gerne billigt pointside system. Det må meget gerne være muligt selv at designe og style det.

Ser frem til at høre fra jer Aminoer

God aften

Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:22

Hej

Til dagligt driver jeg mit eget site www.Gratisvoks.nu og jeg vil sige efter vi ikke har markedsført siden endnu, er brugerne strømmet til, og dertil hører jo også indtjening.

Vi har udviklet vores eget system, som vi er klar til sælge af og det er klar til nyt design :)

Med venlig hilsen

Morten Johansen
www.Gratisvoks.nu !

Blackface.dk -> Billig blackmask

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:31

Hej,

Hvis man ønsker at drive en point side (cashback side) kræver det som alt andet hårdt arbejde!

Du skal ramme den rigtige niche og/eller markedsfører siden rigtig godt for at have chance for at få succes.

Jeg har udviklet et system som klarer ALT det tekniske for dig, en såkaldt "hosted løsning" - jeg tror det er den helt rigtige løsning for dig, så du kan fokusere på det vigtige markedsføring!

Vil du gerne vide hvilke indtjeningsmuligheder og investeringer der skal til skal jeg gerne sætte dig ind i det - du sender bare en mail eller giver mig et kald  Smile

Du skal være velkommen til at kontakte mig pr. mail admin@lasu.dk eller pr. telefon 31 12 51 40, hverdage imellem 15-18

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 21:48

og lige pt sælger jeg min side, og jeg vil gerne hjælpe dig igang med det hele osv.

Siden kører, det eneste det kræver er lidt markedsføring!

Kontakt mig Morten@pezzo.dk msn eller mail!

Blackface.dk -> Billig blackmask

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)